Gå til innhold

e46 320 diesel må VEKK pga skole!

Remi320d
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må bare skrive det igjen,

BILEN MÅ VEKK FOLKENS, er det noen som er ute etter en 320d, er dette er perfekt bil sådan... selges grunnet skole ikke annet.. høystbudene over 180 vurderes, men ring eller skriv her så tar vi en prat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel 150 hk motoren som har mest problemer, å den har ikke jeg... dette er 4ern.. som bruker mindre og går så og si like godt, disse motorene kan jo også chippes, å da går det ganske heftig...

Ikke for å ødelegge salgstråden din, men jeg tror ikke du har mye belegg for å si at M47N har mere feil enn den gamle 136hk.

Server du dem godt og tar visse forhåndsregler så er dette meget bra motorer. På 150hk har du jo ikke dieselpumpen som det har vært endel tull med på den gamle motoren. Men ikke noe av dette burde være grunn for å la være å handle, noe kan jo skje med alle.

Det ser bare ekstra ille ut når alle som får problemer hyler ut sin fortvilelse og misnøye på div forum, mens alle de tusener som er strålende fornøyd holder kjæft. Og til opplysning: 150hk er også en firer, og den gamle M47 går IKKE like godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...