Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en E36 320i..

Kan noen fortelle meg hvordan disse skal gå??

Skal det være litt futt i dem eller er dem late??

Har byttet plugger,luftfilter,luftmasse måler,bensinfilter u name it,men fortsatt ikke noe nytt:/

Skrevet

Det kan være en artig bil på høyt turtall, og den er ikke veldig lat nei. Men det er definitivt et stykke opp til 325, som i dag ikke er så veldig rask den heller.

Vet ikke hva du er vant med, men du skal ikke slite med å få den opp på turtall, selv om 0-100 ikke er noe å skrive hjem om..

Skrevet

Folk flest vil nok oppleve det som en relativt sprek bil.

Kanskje lurt å få tatt en diagnose hvis du synes den går dårlig?

Skrevet

jeg har ikke forventet meg noe altfor sprekt,men en 150 hester bør jo klare og kjøre fra en 318??:P

Ja jeg har tenkt på en diagnose test:)

Skrevet

0-100 på ca 10 sek er det vel... slår en ny mitsu outlander med diesel på 140 hk...

slår en 318i og en 316i e36 og en 316 e46 :-P

slår en mondeo 98 modell med 1.8 og 125 hk, slår en e46 320i (gjorde i hvertfall jeg!)

holder følge med en 325 us modell, etterhvert (ikke fra 0 til et par gir, men i 3-4 gir) syntes heller ikke 325, e30 drar merkbart ifra, og cossie 4x4 sedan, er heller ikke helt "vill" i forhold...

Skrevet

hehe:P

Nei det som var merkbart snedig var at i 60 km/h i 5 gir er det jo ikke noe særlig til skuv,men når vi giret ned til 3 og ga flatt jern,var det jo like dødt:P

Så drikker den bensin:S

40-45 liter på 20 mil:/

hadde forstått det om det hadde vært en v8,men:S

Skrevet

Jeg hadde E36 320 før, og vil a si at den var et stykke unna min nåværende E30 325. Men ja, jeg syns da at 320 var en ganske sprek bil. Holdt jo følge med det meste av biler i den klassen.

Skrevet
hehe:P

Nei det som var merkbart snedig var at i 60 km/h i 5 gir er det jo ikke noe særlig til skuv,men når vi giret ned til 3 og ga flatt jern,var det jo like dødt:P

Så drikker den bensin:S

40-45 liter på 20 mil:/

hadde forstått det om det hadde vært en v8,men:S

Hva slags kjøring er det som gir slike *drikkeresultater*?

Anywho, på f.eks. langkjøring, så er det null problem å dytte denne ned i 0,7 på mila. hvis ikke lavere.

Det er nok noe vesentlig feil her. Prøv å ta en diagnose på den?

Skrevet

hvis den bruker så mye bensin, ville jeg sett etter lekasjer, eller om noen stjeler bensin av deg! :-P du bør ha et fint turtall for at den skal bruke så mye...

Skrevet

veit.. Vi fant ut at kondens var en mulighet,men jeg og syns det er rart at det går med så mye.. jeg veit naboen er en kjeltring,men han kjører dieselbil:S:P

Så han har lite bruk for bensin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...