helge3 Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 Svart skinn til e30?Kanskje svart gulv og taktrekk også? ops såg feil trodde d var selgeren
helge3 Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 næi har ennå ikke hørt noe fra karn jeg trur han har dødd
Brekke Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Bare skinn til e36 svarte sports stoler? Eller fine stoler av vader eller sport? kanskje noen dørtrekk foran?
JoeNasty Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Svart komplett sport til e39 sedan,gjerne M5.Har du noe sånn liggende eller? Skinn eller alcantara,elektriske eller manuelle.
Sir Hofstad Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 Svarer de som sender PM. Får ikke beskjed fra bimmers om nye innlegg, og har ikke tid til å sjekke alle trådene mine hver dag... Vet hva som finnes og får tatt bilder til helgen. Igjen poengterer jeg at det ikke er noe jeg har stående, men vet av plasser hvor det står biler med skinn.
Sir Hofstad Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 har du komplett skinn interiør till e36 coupe?? I allefall var det et lysegrått Vader til coupe. Ser ut som jeg beholder stolene og selger baksete. Som nevnt kommer det update til helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå