Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

Ja, plastskiltene syns jeg ikke så veldig mye om. De hindrer meg også i å bytte ut "firkant" skiltet på 535'en. Jeg vurderer sterkt å få trykt opp noen skilt med flagg i alu hos en eller annen skilt-dud.. Men spørs hvordan det vil ta seg ut mht. kontroller osv.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men leste du ikke hva jeg skrev her over. Kun 1 dag i uken (onsdager) har de drop-in for omklassifisering. Størst problem for disse import-haiene da. Til og fra tilsynet flest mulig ganger i løpet av dagen for å rekke flest mulige biler :)

Stemmer, må være der tidlig, BT åpner 09:00, men godkjenningsdelen åpner 08:30. Greit å være på plass da. Da jeg var der var det noen av de der importhaiene som tok flere plasser i køen og stakk hjem og henta andre biler så fort en var godkjent. Han som tok meg klikka i vinkel på de og strøk alle han visste ikke var til stede der og da av lista. Kjefta og smelte. Forstår de jeg.. blir bare trøbbel for oss normale folk som gjør det der en gang i tiåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spm ang da du var hos biltilsynet og fikk hvite skilt. Jeg skal få hvite skilt på min touring idag. Hva er det de egentlig sjekker når man er på visning med bilen? Jeg har felger som ikke er ført inn i vognkortet, med 265 dekk bak... Sjekker de hele bilen, eller er det kun innvendig for å se om setene er riktig plassert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye penere med hvite skilt og bakseter 8) synd du fikk de plastikk skiltene da...

Takker Andreas :P .

Jepp, er litt nedtur det. Men ikke så mye å få gjort med det da, likt for alle :wink: .

Kjapt spm ang da du var hos biltilsynet og fikk hvite skilt. Jeg skal få hvite skilt på min touring idag. Hva er det de egentlig sjekker når man er på visning med bilen? Jeg har felger som ikke er ført inn i vognkortet, med 265 dekk bak... Sjekker de hele bilen, eller er det kun innvendig for å se om setene er riktig plassert
.

Jeg har heller ikke godkjent noe senk eller hjul. De sjekker kun at baksete "sitter" og at belter er i orden og funksjonable. Tipper har sjekket baksete i max 15 sek :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det i boks! Etter ca. 4 timers venting (håpløst med drop-in en dag i uka...) på biltilsynet her Tbg., fikk jeg de hvite skiltene :D .

Føler nesten at jeg har fått en ny bil. Også utrolig forskjell på støyen innvendig etter seter er oppe & rollo montert.

Har også noen andre "ting" som blir gjort i den nærmeste fremtid. Men her er noe kjappe bilder. Desverre ikke de beste, har litt for mye og gjøre om dagen...

GRATTIS 8)8)8)

Ikke det spor misunnelig jeg nå.......

Dette ble meget pent Cotte! Ser at nakkestøttene er ulike fra mine stoler. Det kom vel en endring på 99-modellene som du beskriver.

Ang. støy så er jo børsene rimelig stillegående som varevogn også, så at det blir merkbart mindre høres ikke feil ut :D

PS. Hvilke "ting" tenker du på? :wink:

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bakseter og hvite skilt ! =)

Deilig med mindre støy også =)

Men, ett spørsmål.

Hva er delenummer på:

e39540.jpg

Og, er de festa til resten av plast plata under eller til undersiden av fangern også ?

Spørsmålet er vel egentlig om jeg kan bruke de uten hele plata under.

Kunne tenkt meg å kjøpe de på hver side, ser mer fullført ut, så får jeg ta plata etterhvert siden den er så dyr :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Viplash: Vi ordner et eller annet ifm. de gamle platene :wink: .

@ Paulus: Hehe, du er nok ikke litt misunnelig nå nei :lol: . Det at du ikke har samme nakkestøtter som meg, er at du har sportstoler og jeg har comfortseats 8) .

@ Ralph: Plata under til 6 syl. koster jo halvparten av 8 syl. da, og KOED har den også brukt til 236,25,- :) .

Det du trenger er (KOED nr.):

www15955

www8393

www8392

www8390

www8391

Monter alle delene samtidig, eller så må du kødde med strips og andre festemåter for ikke å kjøre delene i stykker!

@ Erik S.: 100 riksdaler for nye skilt :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...