Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

Hvis mobilen er borte så er det ikke rart jeg ikke fikk noe svar :(

Har du de gamle lampene til Touringen liggende eller?? Har endelig blitt BMW eier igjen - E39 nr. 6 ble kjøpt på fredag, men den har gule blinkers rundt hele... HAT!!

Blitt sinnsykt fin den bilen din nå - felgene passet bilen bra syntes nå jeg da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanon flotte Touring dette her:):)

Likte dei nye felgene:) Eg har nesten like,berre 20":) Husk å bone dei godt så ikkje bremsestøv å div får feste seg så godt:):)

Takk, takk du. Går ikke mange dagene mellom hver gang de vaskes, men skal få tatt en skikkelig runde på de i løpet av helga 8) .

Kan jeg komme innom deg en dag å få nullstillt serviceindikator? =)

Det skal vi nok få til, og kansje ifm. årsmøte på Søndag?

Hvis mobilen er borte så er det ikke rart jeg ikke fikk noe svar :(

Har du de gamle lampene til Touringen liggende eller?? Har endelig blitt BMW eier igjen - E39 nr. 6 ble kjøpt på fredag, men den har gule blinkers rundt hele... HAT!!

Blitt sinnsykt fin den bilen din nå - felgene passet bilen bra syntes nå jeg da!!

Er online på tlf. igjen nå Stian :) .

Men har desverre solg de gamle lyktene. Så dine feriepenger går da til nye Hella lykter 8) .

Er det orginalt xenon på din "nye" E39? Hvis ikke, så blir jo ikke Hella så veldig dyrt :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja :wink:

Feriepengene gikk nok til thuja hekk, tak over terrassen og resten må nok gå til ferie er jeg redd for (hvis ikke må jeg nok sove i garasjen sammen med bilen...) :?

Den har original xenon, så får se hva det blir til - får vel bare smøre tålmodigheten og kjøpe en ting av gangen i løpet av sommeren tenker jeg :)

Har allerede bestilt 50mm senk, og kjøpt meg noen 18" M5 felger (midlertidig) til jeg får råd til noe med skikkelig kant :D:D

Må få sett ordentlig på børsa di en dag da - E39 er en nyyydelig bil, og med V8 på toppen av det hele da så... får drømme litt til før det blir 540 på meg tror jeg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Hei hei Bimmers venner 8) .

Er jo bare å beklage for ikke å ha svart på en stund. All tid (og peng.. :whistle: ) om dagen går til utbygging av hus, så bilinteressen har blitt satt litt på vent.

Bilen fungerer utmerket, og har gjort det gjennom hele vinteren. Største utfordringen har vært bakkeklaring (men det kan jeg jo skylde meg selv :lol: ).

Litt har jo blitt gjort da. Fått inn Defa WarmUp, xenon i fjernlys og har ikke Vertini felgene lenger :wink: . Visste ikke at du pratet fuglespråk HP... :mrgreen:

Skal få postet noen bilder i løpet av helga. Da skal den shines godt & få sommerhjul på 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant jeg litt tid til go-bil'n. Bytte av inneskjærmer (bakre) foran, ny spylevæske pumpe og en skikkelig vask er utført :P .

Fikk også montert sommerhjul, som er "nye" for året. Breyton Spirit i 9x19" & 9,5x19" ET 18 rundt om med 245/35 & 275/30 ZR 19" Falken FK452, som ble handlet av Hansee i vinter.

Har forøvrig 15mm spacer foran, som går AKKURAT (mulig jeg må ned til 10mm..), og gjør look'n helt perfekt! Rett & slett grisefornøyd med dette felgoppsettet på Touring'en 8) .

fpws8yax1jnsilb9sfel.jpg

uignt9t2i92h925feg38.jpg

yb0dg77aael1vty3vxy0.jpg

mr0i99bwgyoqee53o8k1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thx Gønner! Synd vi ikke rakk en shoot før du solgte, men tipper du (& gjeita) er fornøyd med bil bytte :P . Har selv kikket endel på 1-serie i det siste, frister litt med en litt nyere BMW. Men oppi alt bygginga, så beholder jeg nok denne en stund til, kongebil & dra henger med 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...