Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

GRATTIS Steffan, dette ble veldig bra :applause:

Godt du får pleie skjønnheten innimellom Byggmester Bob-gjøremålene :D

Jeg har mye å gjøre med min før den er like strøken som din ser jeg... koster peng :roll:

Sjåast på Valle?

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hyggelige kommentarer :D .

Har fått kjørt endel, og forløpig ikke noe problem. Så blir nok å beholde 15mm spacer, blir spennende å se hvordan det funker i høyt tempo på Rudskogen i Mai 8) .

Desverre ikke Valle på meg i år Paul, jobber hele den helga.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant jeg litt tid til go-bil'n. Bytte av inneskjærmer (bakre) foran, ny spylevæske pumpe og en skikkelig vask er utført :P .

Fikk også montert sommerhjul, som er "nye" for året. Breyton Spirit i 9x19" & 9,5x19" ET 18 rundt om med 245/35 & 275/30 ZR 19" Falken FK452, som ble handlet av Hansee i vinter.

Har forøvrig 15mm spacer foran, som går AKKURAT (mulig jeg må ned til 10mm..), og gjør look'n helt perfekt! Rett & slett grisefornøyd med dette felgoppsettet på Touring'en 8) .

uignt9t2i92h925feg38.jpg

Kjempe lekkert Steffan.

Grønn farge og lyst interiør er ikke pent altså, ha ha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hefner: -har Lowtec fjærer med Bilstein B8 dempers foran. Bak er alt orginalt, kun "senket" luftbelgene :)

///Kristian: -hvis den blir solgt, så blir det BMW igjen uansett. Men er nesten 100% sikker på at denne blir i mitt eie en stund til. Satser på Eisenmann (2x83mm) pluss litt annet småpjus fra Umnitza om ikke lenge 8) .

Glenno: -ikke akkurat den fargekomb'en som er mest pop blandt entusiaster. Men jeg er storfornøyd med den kombinasjonen, grattis med flott BMW forresten :D .

Gunnar: -diffen mellom et nytt sett med 20" & hvor mye du måtte gå ned på 7'ern, er småpengær for deg :mrgreen: .

R. "gammern" Andersen: -du er bare misunnelig :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke replika er å få tak i lenger? Så da blir det fort dyrt.. ;)

Men nå gjenstår det jo fortsatt å få penger for den jævla bilen da. Må snart fylle bilen med tjokkaser og kjøre oppover til Gardermoen-området hvor fyren bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...