Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da regner jeg med at Steffan kjører M3 til onsdag, og polerer og koser seg. :D

Haha, tror nok det er 540'n som får litt puss på Onsdag. Ruta di kommer den dagen, så da står den der alikevel :P .

Jeg skulle ikke polere din allikevel?

Skal ikke ta fra deg den gleden :) .

Hehe. Var litt ironi, med tanke på at det er Steffan som har kontrollen over M3`n om dagen.

Fikk gassa litt tidligere idag, funka fint. Nå står den trygt innelåst i garasjen 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, enda ikke fått noen melding fra lakk'ern ang. speila. Trøbler nok med å få til riktig effekt i lakken. Jævelig kjipt, da det ikke ser veldig bra ut uten deksel på orginalspeila som sitter på nå :( .

Men kjører ikke bilen så mye om dagen alikevel. Venter på en pakke fra KOED med vannpumpe og termostat.

Bestillte da samtidig Eibach fjærer, så da blir det senk før Våler 8) .

Ellers så ble ny frontrute og nye vindusviskere montert idag :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, enda ikke fått noen melding fra lakk'ern ang. speila. Trøbler nok med å få til riktig effekt i lakken. Jævelig kjipt, da det ikke ser veldig bra ut uten deksel på orginalspeila som sitter på nå :( .

Kjipt. Han skulle jo ta de den dagen vi var der.

Klarte ikke holde meg jeg heller må jeg innrømme. Er jo i Rogaland hele uka, og satte speila mine til lakkering her. Skal ringe i morgen og høre hvordan det går. Helt ned og evt. front får bli i Vestfold.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du venter forsatt på lakk ja. Venta spent på bilder og et smil i tråden din Steffan.

Flere ting på gang ja (fjærer etc..). Blir gøy følge tråden og sjekke bilen din på våler nå.

Håper på slenge med en tur da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...