Dr_S Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Fikk du skrudd det du skulle på onsdag da? Du gikk glipp av pizza!
Larsegutt Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 @ ///FredriK.S: Takk skal du ha ja .@kjennern: Meget fornøyd selv ja. Og du får ikke bli for lenge i 3 serie-verden, kom tilbake til E39 eller kansje E61 . Kepler bilpleie har tilbud en stund fremover (vet desverre ikke hvor lenge) på 2990,- for alle ruter utenom sideruter fremme og 3990,- for "hele veien". Og da med 10 års garanti . Det var jammen billig. Sist jeg hørte pris for soting av vinduer til min Touring her i ålesund var det over 7000,- !!!
Steffan C Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Stemmer det ja, ikke så aktiv her inne lenger... . Men driver da på med litt bil-kos alikevel for tiden. Hjelper jo også på at vinteren er over, lysta stiger . Har akkurat fått lakket frontfangeren hos lakkeren "min". Og nå da med riktig flakes, ble grisebra . Ellers så er div. deksler i, under og rundt fronten endelig komplett. Byttet tur & retur slanger til servotanken som svettet. Samt fått tatt grundig motorvask både ovenfra og undenfra, deilig å få vekk gammal tykk hyd.olje . Nankang NS II i 235/35 & 275/30-19" er også montert. Ble å kjipe inn litt på dekk kvaliteten denne gangen, siden penge-flow'n har vært stor til KOED og den lokale BMW forhandleren i de siste ukene :-&
Glenno Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Deilig se litt påfyll i tråden her av bilen din igjen Steffan. Lækkert . Men var det iår du skulle få inn seter?
Dr_S Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Ja, og Steffan må ha plastikkskilter da som ikke passer i skiltholderne...
marius paulsen Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 begynner å bli en veldig pen bil dette. men du skulle helt klart hatt andre felger.disse felgene er ikke noe å ha på en bil av ditt kaliber...
Kai-P. Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Ja, og Steffan må ha plastikkskilter da som ikke passer i skiltholderne... De passer hvis man sliper de ned litt i bakkant, prøvde det selv..
Steffan C Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 meget pen... oxford grun metallic eller? hehe Jepp, er Oxford metallic (324), samt flakes i klarlakken . @ marius paulsen: Gjett om jeg er sugen på andre & riktige felger til denne. Men det må vente ift. div. annet som jeg vil fikse fremover. Da er disse et greit alt. foreløpig til en billig penge. Bakseter & hvite skilt kommer på 03.06.09. Og skal nok få montert de nye skilta i de nye sk.platene som ligger her Sanner. Kun litt lettere modifisering vet jeg .
Ellingsen B. Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Dette ble bra ja Må være vanskelig å treffe lakkfargen mtp flakes'n..
Steffan C Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Er det ikke det ene, så er det det andre! I en snau uke nå har det knirket i bakstillinga. Etter div. søk på forumer og bl.a erfaringer fra denne tråden gikk jeg til innkjøp av nedre bærekule bak. Gikk veldig greit å bytte siden tilgang på spesialverktøy er stor . Men knirkingen er fortsatt tilstede . Så etter litt feilsøking fant jeg ut at det er det ene pendelstaget bak der som er synderen, del nr. 6. Ellers så fikk jeg tatt en annen stor jobb på tralla idag. Venstre motorfeste brakett var sprekt i enden. Foruten at det i utgangspunktet er rimelig trangt i dette motorrommet, så skulle jeg virkelig ønske at det var høyere side som var def. Er jo både dynamo & styresnekke på venstere, samt tur/retur oljefiltertilkopling gjennom braketten på venstere side... Men etter drøye fire timer, mye skruing og litt banning så var ny brakett på plass. Så selv om planlagt polering gikk i vasken, så fikk jeg dette problemet ut av verden. Bilen er nå nyvasket & klar for morgendagens Søndagstur med CCN .
Dr_S Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Godt å få byttet ut lit her og der...slikt blir vi aldri lei av eller..? =) Så bra ut bilen din nå, og fangeren så veldig bra ut istad. Du rakk å vaske ja? Får ta det imorgen tidlig jeg...måtte cruise en runde innom byen..sommerdekk er herlig
Anbefalte innlegg