Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høhø, så det blei en rånertur etter du var hos meg ja :lol: .

Lei & lei, syns kansje det holder nå med slike "kjedelige" deler som må skiftes. Men dette BMW greiene har jo blitt en hobby, så gir jo ro i skjela å se den bli i bedere stand for hver del som byttes :) .

Men nå er det kansje lommeboka som burde få litt ro...

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, er jo litt artig når de på Morris bestiller deler de aldri har solgt før...tror nesten de synes det er litt morro jeg! De kan jo medlemsnr mitt utenat der nå, lol!

Skrevet

Bilen din er jo bare helt snadder da, men ikke la bilen gå til hodet på deg nå da hehe. Men enig med et par andre her at den bilen trenger virkelig noen andre felger. Må riste ut noen kr av frua tror jeg :o

Skrevet
Må riste ut noen kr av frua tror jeg :o

Negativt, ikke akkurat den rette veien til fete & riktige felger til Touringen. Da ender jeg nok opp med stålfelger... :lol:

Eller skilsmisse.. :lol:

Skrevet

Sprekk i motorfeste, virket skummelt. Er dette en svaket på disse bilene? Godt iallfall, selv om det koster, at du har tilgang på utstyr og kompetanse.

Gleder meg stoort til se bilen din på vårmønstringa :-).

Skrevet
Sprekk i motorfeste, virket skummelt. Er dette en svaket på disse bilene? Godt iallfall, selv om det koster, at du har tilgang på utstyr og kompetanse.

Gleder meg stoort til se bilen din på vårmønstringa :-).

Var nok utforkjøringen i vinter som hadde skyld i det. Men som du sikkert så på bildene, så var den nye braketten i kraftigere utførelse. Så skal ikke se bort fra at det har vært en liten svakhet på de første mod.

Og blir veldig hyggelig å treffes på mønstringa ja :D .

Fint race gjennom Frodeåsen igår, Cotte :)

Å jasså? Gikk glipp av det jeg, brod'ern glemte at han hadde bilen sin på Sem, så vi snudde på Jarlsberg... :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Har vært på en liten fin & hyggelig shoppingtur idag. Var inne hos GS i Oslo for å bytte inn et Supersport senkesett som ikke passet, som jeg hadde handlet i Tyskland. Kjøpte Bilstein B8 dempere samt nytt mattesett & blå carbon BMW emblemer 8) . Stor takk til GS for å ta innbytte i Supersport settet.

Ellers så var jeg i Sandefjord å hentet 4 felger som jeg har handlet av Sharif. Slapp av folkens, de skal ikke på 540'n. De skal på konebilen (Renault), 7x17" med senterringer & bolter til 2380,- noe jeg syns er billig for nye felger! Ikke mye vits å handle brukte felger på finn.no da, som sikkert er kantkjørte og firkanta til 2 lapper :P .

Topplagrene & de andre støtdemperdelene er orginalt & kjøpt på Morris. Skal bli litt digg å få montert det imorra :) .

t3k80myinq17mo337szd.jpg

ctgfnjcquhi5mwsnd7d9.jpg

oi5qese8i3maqdd2wgnt.jpg

Skrevet

Snadder Steffan :-).

Matter du har kjøpt?

Skulle hatt litt stæsj selv men får ta det senere når jeg tid til kjøre innover.

Skrevet

Tenkte meg nye matter jeg også men litt i tvil om jeg skal ha de med M eller bmw. Har jo m pedaler, girkule så kunne blitt mere helhet.

Ja hvite skilt, da blir det nok jubel i resten av fam også tenker jeg :-).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...