Steffan C Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Takk Ralph, og det gjelder jo også for din ride . De felgene er rett å slett en sikker vinner på E34 & E39. Skulle gjerne hatt slike på sommerhjula, men da med kant, i 19" og min. 10" bredde bak
Gunnar Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Har du bytta til "sommerhjul" igjen din jålebukk? Eller driver du og lurer deg selv med at ISBJØRN-dekkene fungerer på vinterføre?
Steffan C Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Høhø, klarte ikke å la være iom. at de kun ligger her å støver og ser sykt mye bedre ut enn 16" ene. Og isbjørn dekka er supre på vått føre, noe det stort sett er her . Men du dæven hvor dårlige de dekka er på snø, var på en liten kjøretur igår. Så Conti3 legges på når snøen kommer for alvor .
Dr_S Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Trofast kunde av Kremmerhuset Bilvask ja! Og så var den like møkkete som den var, når du kom hjem fra byen, rulla inn i garasjen? =) Gir nesten opp å holde bilen rein nå om dagen jeg...forp**** saltbilhorer!!11 Bruker 15 liter spylervæske om dagen!
Steffan C Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Jepp, jeg syns det er den beste vaskeplassen her i by'n . Jeg kjørte usedvanelig pent hjem, og holdt god avstand til bilene foran. Så den står i ganrasjen meget blank og fin! Tipper at den blir stående der en stund, får bruke konebilen istede
Gunnar Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Gir nesten opp å holde bilen rein nå om dagen jeg...forp**** saltbilhorer!!11 Er bare å drite i vaskingen en stund det, ingen andre enn en selv som bryr seg allikevel.. Bilene er til for å brukes..
Steffan C Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Bilene er til for å brukes.. Men uansett den viktigste tiden på året for bilhold . Og gud hvor digg det er med ny lakk, som i tillegg har blitt godt polert i etterkant. Skal ikke mye krefter til for å fjerne salthælvete .
Dr_S Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Ja, Gunnar, bilene er til for å brukes! Ses på Rudskogen til våren!
hagenisse Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Åh nei, ikke enda en som skal stå på tvers å sperre veien?
hylle Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Grom bil det der! Blir det til at dere skal kjøre gruppekjøp på eisenmann eksos? isåfall er jeg sikkert med! bare husk å gi meg info om pris slik at jeg får ordna det!
Geir Anders Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Da har jeg internett igjen. Vil du fortsatt ha bildene Steffan, og en avatar?
Gunnar Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Ja, Gunnar, bilene er til for å brukes! Ses på Rudskogen til våren! De er til for å brukes, men ikke til ting de ikke er ment for. 7-serier er ikke laget for banekjøring... Dessuten er jeg ikke medlem, så jeg får ikke være med.
Steffan C Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 @Hagenisse: Bare passe på å ligge først/foran... . @Hylle: Skal ta kontakt hvis det blir noe gruppekjøp. Er uansett ganske så sikker på at jeg skal ha Eisenmann . @Geir Anders: Hmm, så du har vært offline ja. Har fått 6 bilder av deg, men har du fler, så pump de over. Har fått meg en ny avatar, som ble PS'a av E.H.D. Men send meg gjerne andre alt. som du syns passer . @Gunnar: Syns du skal melde deg (igjen) og guttungen inn .
DanielMK Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 e39 er utrulig gode biler .. Det fekk eg erfart no når eg kjøpte min. Noe heilt anna enn min gamle e36. Comfort!! (men samtidig sporty) Fin bil !
Steffan C Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Takk for det DMK, E39 & E36 er virkelig to forskjellige verdner syns jeg . Ellers så var jeg på en liten shopping tur idag. Vel hjemme tenkte jeg at jeg skulle ta en titt under panseret, en stund siden sist. Og godt var det, for så fort at alt ikke var i orden. Øvre slangen fra radiator til vannpumpe er på vei til å gå i stykker. Armeringen i slangen er def. som igjen gir en kraftig kul på slangen. Så ny slange er bestillt, kommer til Tirsdag .
Anbefalte innlegg