hagenisse Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hadde jo slått av ASC'n, men alikevel holdt "noe" igjen ut av flere svinger La meg introdusere deg til et nytt fenomen som er betraktelig mer vanlig å oppleve i 540 enn 520; hjulspinn! Har bilen din noe mer avansert asc enn z3n min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Fatter heller ikke det der ASC-problemet til Steffan. ASC er ikke et Mercedes-produkt, og slås helt av med ett trykk. Eneste andre muligheten den har er at man kan holde den inne i 5-10 sekunder, da slås ASC-lampa på, men da bruker den kun ABS-bremsene til å kontrollere hjulspinn, uten å bremse motoren. Tenningen må av for å få resatt den etter å ha brukt den slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hadde jo slått av ASC'n, men alikevel holdt "noe" igjen ut av flere svinger La meg introdusere deg til et nytt fenomen som er betraktelig mer vanlig å oppleve i 540 enn 520; hjulspinn! Har bilen din noe mer avansert asc enn z3n min? Høhø, takk for info'n nissen . Nei, tror ikke jeg har noen mer avansert ASC enn deg. Mulig det er noe ifm tomatkassa som gjør dette. Får sjekke litt på dette i løpet av vinteren . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hadde jo slått av ASC'n, men alikevel holdt "noe" igjen ut av flere svinger La meg introdusere deg til et nytt fenomen som er betraktelig mer vanlig å oppleve i 540 enn 520; hjulspinn! Har bilen din noe mer avansert asc enn z3n min? Høhø, takk for info'n nissen . Nei, tror ikke jeg har noen mer avansert ASC enn deg. Mulig det er noe ifm tomatkassa som gjør dette. Får sjekke litt på dette i løpet av vinteren . Det var forskjell på 97 728iA til fattern og 99 740iA'n han hadde. Prøvde å ratte litt på snøføre, men det var noe som holdt igjen på 740n. Har din DSC`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 se der ja, fant en på ebay, kan bli noen dyre speil for meg dette her Hehe, kan fort bli det ja, dørmodulen er rimelig dyr har jeg hørt . Men er jo ingen nødvendighet med innvipp da. Kan ikke si at jeg har hatt bruk for det enda . Nei kanskje ikke, men det ser gromt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 ellingsen: har sånn dsc i min(e34 da). men den blir også skrudd av idet jeg trykker på asc knappen.. iallefall ingenting annet som holder igjen bilen enn meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Har din DSC`? Ikke som jeg vet, ikke noen egen DSC knapp ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Tror det er psyken som stopper jeg Steffan. Du har blitt pingle nå i dine eldre dager, trangere årer et eller annet sted mellom knollen og gassfoten. Har gledet deg så mye til mer enn de gamle 150 hestene at nå når du har fått mer, så tør du bare ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Tror det er psyken som stopper jeg Steffan. Du har blitt pingle nå i dine eldre dager, trangere årer et eller annet sted mellom knollen og gassfoten. Har gledet deg så mye til mer enn de gamle 150 hestene at nå når du har fått mer, så tør du bare ikke.. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Tror det er psyken som stopper jeg Steffan. Du har blitt pingle nå i dine eldre dager, trangere årer et eller annet sted mellom knollen og gassfoten. Har gledet deg så mye til mer enn de gamle 150 hestene at nå når du har fått mer, så tør du bare ikke.. Rolig nå Byggmester Bob!! Vet at det ikke er alderen som tynger enda . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Noen ganger skulle enn tro dere ikke ikke var venner, he he. Hardt miljø i Vestfold sjønner jeg, he he Edit: Tusen takk for seteryggene Steffan. Begynte sånn smått demontere og før jeg viste ordet av det var trekket bytta om. Ser mye bedre ut nå. Overraskende lett, merklig. Skylder deg ;-.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Noen ganger skulle enn tro dere ikke ikke var venner, he he. Hardt miljø i Vestfold sjønner jeg, he he Edit: Tusen takk for seteryggene Steffan. Begynte sånn smått demontere og før jeg viste ordet av det var trekket bytta om. Ser mye bedre ut nå. Overraskende lett, merklig. Skylder deg ;-.) Da skulle du sett samtalene jeg & Gunnar har på MSN Glenn . Så flott at det var en smal sak å skifte. Bare hyggelig å hjelpe hvis man kan vettu . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 hmm det har jeg lyst til delta på. send meg adr på pm da;-). Hagenisse er så kjip han at noe slikt ville han aldri vært med på, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Mulig det er noe ifm tomatkassa som gjør dette. Hva skjer egentlig? Er jo veldig tydelig når ASC struper motoren. Bremsingen av hjulene er egentlig bare en fordel derimot. Hagenisse er så kjip han at noe slikt ville han aldri vært med på, he he. Høh! MSN-adressa mi ligger jo tilgjengelig her og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Mulig det er noe ifm tomatkassa som gjør dette. Hva skjer egentlig? Er jo veldig tydelig når ASC struper motoren. Bremsingen av hjulene er egentlig bare en fordel derimot. Hagenisse er så kjip han at noe slikt ville han aldri vært med på, he he. Høh! MSN-adressa mi ligger jo tilgjengelig her og greier. Okej, så fint da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg