Steffan C Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 PS. Hvilke "ting" tenker du på? Svarer på det i denne posten, ble litt mye tekst i den forrige . Men har blitt litt mekking idag også. Montert Lowtec 50mm fjærer foran, pga. stylte-look'n etter Bilstein demperne ble montert. Så da har jeg pent brukte Eibach fjærer (-30mm) til salgs hvis noen trenger . Ellers så ble begge pendelstagene bak bytta pga. knirk og i elendig forfatning, "knirkeforing" bak byttet, et hjullager foran byttet samt fått tatt 4-hjulskontroll. Så no e d bærre lækkert . Og pga. alt for godt tilbud, kjøpte jeg 19" Vertini Hennesey felger idag . Har kun mindre gode mob.bilder tilgjendelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Disse fjørene er vel bare til E39 de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Disse fjørene er vel bare til E39 de? Ja, tipper at de kun passer E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Blir utrolig bra det her! Rå felger! Du skulle på Skogen, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Gratulerer med nye felger, Steffan! De kledde bilen veldig bra, og det sikkert enda bedre ut IRL Selv om det må sies at de gamle felgene dine overhodet ikke gjorde skam på bilen.. Snakker vi nye vinterfelger..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Se der fikk gutten handlet seg hjul og senket litt mere, visste det kom til å skje snart, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 litt OT kanskje, men blir det rett å ta 4-hjulskontroll på andre felger enn de du bruker til vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Du skulle på Skogen, sant? Skal i bryllup i Sverige i helga, så desverre ryker R.skogen for min del dette året . Selv om det må sies at de gamle felgene dine overhodet ikke gjorde skam på bilen.. Snakker vi nye vinterfelger..? Syns de andre felgene var såpass "slitt", samt fikk disse her veldig billig. Er helt enig med Saltkjelen at det er utrolig vanskelig å skaffe flotte men forholdsvis billige 19" felger til E39. Er uansett ikke tema for meg å bruke 20- 30 000,- på hjul nå. Blir å selge de gamle, for drøyt med 19" på vinteren med denne bilen . litt OT kanskje, men blir det rett å ta 4-hjulskontroll på andre felger enn de du bruker til vanlig? Det har med innfestningen til reflektorene som monteres på hjula. Blir bare kødd å få festet de skikkelig hvis man ikke har orginalhjul. Så var ikke tema for brod'ern å ta kontrollen uten at jeg la på vinterhjula først . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Nice Steffan! Dette må sees i real life.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 ble bra med mere senk og nye felger ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Gratulerer med hvite skilt! Tipper det var digg..hvor er interiørbildene? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Gratulerer med hvite skilt! Tipper det var digg..hvor er interiørbildene? =) På side 29 hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Men Steffan, hvorfor fikk du ikke de nye oblatene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Men Steffan, hvorfor fikk du ikke de nye oblatene? De er på vei i posten, kommer "den vanlige veien" i SVV systemet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Meeeeget bra felgvalg Cottis Grattis! Flereikefelger er jeg svake for Senken så også bra ut og med de utskiftningene du har gjort nå er vel bilen som ny å regne Jeg får besøk fra Malmö (søstersen m fam) i helga så får heller ikke med meg Rudskogen dessverre Vi får satse på å treffes i Tbg eller på treff i løpet av sesongen PS. EU-godkjente børsa mi i dag 2 nye år på veien, ved neste kontroll har jeg også hvite skilt God helg ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg