Glenno Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Grattis med hvite skilt, senk og kjempe råå felger Steffan . Kan ikke si jeg likte de forrige felgene dine så godt men disse likte jeg godt. Synd du ikke kommer på skogen imorgen da, for gledet meg litt til se bilen og juggi med deg imorgen, he he . Men vi tar den igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Ja Glenn & Paul, vi får ta'n igjen senere. Jeg skal ihverfall opp på Våler i Sep., tenkte da også å bli over til Søndag . Legger ut noen bilder etter vask ikveld, så da er den klar for bryllup . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Jeeep, liker de bildene av bilen med de felgene nå altså . Husk ta noen bilder i solnedgang også da;-). Ja som deg skal jeg også prøve satse på 2 dagers våler til høsten. (min favoritt bane). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Jeg er skeptisk Steffan.. må ærlig si at jeg ikke likte de noe særlig. Hvorfor handle billig felger hele tiden? Spar heller pengene og kjøp noe gromt. Selg noen av felgsettene dine for å finansiere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Hva koster dine felger Geir? Edit: Hva er gromt? dyrt , fint , kvalitet ? (tatt på kreditt/lån/kontant?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 gEiRA, vent til du har sett de IRL Steffan var innom her istad med en hjelm noen skal låne og jeg må si at det ser meget bra ut! Vi gutta med hus og familie må ofte prioritere til andre ting enn dyre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Alltid morro med nye hjul =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Er snart like striglet og fin som den gamle Touringen nå, Steffan, begynner å få "Cotte-preget"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Nice Enig med Kai-P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 gEiRA, vent til du har sett de IRL Steffan var innom her istad med en hjelm noen skal låne og jeg må si at det ser meget bra ut!Vi gutta med hus og familie må ofte prioritere til andre ting enn dyre felger Er vel ikke det som er poenget.. men istedenfor å kjøpe 3 felgsett som er billige, kan man heller spare til ett gromt felgsett. Husker jeg gav 13000,- for Hamann felgene til femmern min.. tror nok Steffan hadde hatt råd til det med litt tolmodighet, og de er mye råere, og det er Steffan enig i, det vet jeg.. Men greit, jeg skal gi de en sjanse. Nå får negern bare komme seg hjem fra Sverige igjen så ser vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Var det moro i Sverige da , Cotte? Hører du mangler en Nokia nå ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 @ Geir Anders: Regna med at du ikke ville like disse så godt . Syns de kler bilen, fikk de til en go-pris samt ikke noe alle kjører rundt i. Skulle gjerne hatt noen typiske og riktige felger, men utvalget og prisnivået er håpløst i detta landet. Jeg har jo også 3 andre her hjemme å ta hensyn til. Så er litt begrenset hvor mye av pengepotten som kun skal gå til far sine intr. (noe det har gjort til gangs hittil i år... ). Var det moro i Sverige da , Cotte? Hører du mangler en Nokia nå ? =) Joa, var morro der, og ikke hver dag man er invitert til et slott . Desverre var vi 4 par som ble robba for mye verdisaker i løpet av kvelden/natta . Så ødla mye av opplevelsen av helga. Under et år siden vi hadde innbrudd her hjemme nå, så føler vi har fått vår dose av denslags . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Innbrudd på Slottet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Kanon flotte Touring dette her:) Likte dei nye felgene:) Eg har nesten like,berre 20":) Husk å bone dei godt så ikkje bremsestøv å div får feste seg så godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Kan jeg komme innom deg en dag å få nullstillt serviceindikator? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg