Steffan C Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Bra du fører bilen til stig noen hakk viderre!Kjekk bil, går rimelig greit også, har hatt meg litt tid bak rattet på den.. Men tar jeg helt feil om jeg sier at siderutenne er dobble på bilen? (svart kant øverst) Så ikke dette på utstyrslista.. Jepp er dobble glass, er vel denne koden: 352 DOUBLE GLAZING? Det er noe som virkelig hever kvalitetsfølelsen syns jeg . Blir spennende se speilene kommer på . Kommer på i beg. neste uke. Var også og leverte deksel over hengerfeste til lakk idag. Skal bli digg og få av den mindre pene, men kjekke saken der bak . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Har du tid en dag denne uken Steffan så vi kan hente delene på Gulli? Imorgen f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 pen bil, helt lik min angrer ikke akkurat etter mange e36 coupe'er og så oppgradere meg til en 540.. bilde etter rudskogen, angeleyes'ene er blitt hvit/blå og list på skjermen montert i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Du burde kansje ha sensurert det bilde, så lenge Steffan har gjort det på alle de ander bildene av bilen sin!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 det er min bil da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Du burde kansje ha sensurert det bilde, så lenge Steffan har gjort det på alle de ander bildene av bilen sin!? har du vurdert at det faktisk er INthe sin bil det er bilde av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 hehe, sorry, så det ikke med en gang, leste ikke noe imellom der du skrev. haha. veldig fine biler begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Ser jo lett at det ikke er bilen til Steffan. Uorg lykter foran, sorte felger, flagg på skiltet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 tenkte ikke så mye over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Har du tid en dag denne uken Steffan så vi kan hente delene på Gulli? Imorgen f.eks Skal prate med Kent Roger imorgen tidlig, så jeg tar kontakt med deg etter det . pen bil, helt lik min angrer ikke akkurat etter mange e36 coupe'er og så oppgradere meg til en 540.. bilde etter rudskogen, angeleyes'ene er blitt hvit/blå og list på skjermen montert i ettertid Har fått med meg at du har skaffet skikkelig BMW . Morro og endelig se et bilde av den, få lagd deg en tråd med masse bilder da. Og fy flate og jeg ser frem til de nye speila når jeg ser bilde av din 540 . OT: Hadde du avtb. hengerfeste til salgs? veldig fine biler begge to. Helt enig med du, takk takk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Ser jo lett at det ikke er bilen til Steffan. Uorg lykter foran, sorte felger, flagg på skiltet.. Hvordan i svarte, skulle han kunne vite at bile til Steffan C har flagg ? han har jo sensurert skiltene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Skal prate med Kent Roger imorgen tidlig, så jeg tar kontakt med deg etter det Husk meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Skal prate med Kent Roger imorgen tidlig, så jeg tar kontakt med deg etter det Husk meg da. Jada, glemmer ikke deg vettu . Er du, og ikke jeg som er i ammetåke nå om dagen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Noen ideer for onsdagstreff nå til onsdag? Ole-M som lurte.. Kunne jo hørt med Kepler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Noen ideer for onsdagstreff nå til onsdag? Ole-M som lurte.. Kunne jo hørt med Kepler. Har pratet med Pål, helt greit at vi er på Kepler på Onsdag. Skal vi si kl 18:00, og frem til kl 22:00? 100kr pr bil, og kan da bruke alt utstyr og produkter utenom poleringsmaskiner . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg