Narum Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Vel da ble det en liten update her aa, begynner aa bli tia for det Da jeg kjOpte denne bilen for ca et og et havlt aar siden hadde jeg egentlig ikke saa mye planer for den, men etter som jeg begynte aa komme paa treff osv ble jeg liksom litt mere interesert i hvordan bilen saa ut Gamle planer: csl bakluke spoiler M3 speil e36 Xenon M teck II front Det som egentlig ble gjort skal bli gjort: Csl bakluke i carbon GTR panser i carbon M3 fanger m carbon leppe Bakfanger (ikke sikker paa hvilken type enda aapen for forslag) skjOrter (ikke sikker paa hvilken type enda aapen for forslag) M3 speil e46 (skal handles maa bare ha peng) InteriOr lister i carbon Carbon film paa tak (samma her penger som mangler) Nye felger Toning av vinduer (maa sjekke litt priser her) Xenon kjOre lys montert (kommer i grOfte lys og fjern lys og) Effekt anlegg av typen Eisenmann er montert.. Ris og Ros er velkommen Her er noen bilder av hvordan bilen saa ut i det jeg handla den Og her er noen bilder av bilen slik den er i dag
Mexos Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Fin bil med bra motor Liker fronten og listen, men E36 speil på en E46 blir vel et steg i feil retning?
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 gode planer blir nok bra men hvorfor ikke kjøpe e46 m3 speil? når du har en e46, hvorfor sette på "eldre" deler?
Narum Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 liker ikke de nye m3 speilene syntes de ser merkelige ut. men jeg får se hvordan det arter seg man vet jo aldrig hva man ender opp med, takker for hyggelige kommentarer
Mexos Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 liker ikke de nye m3 speilene syntes de ser merkelige ut. Du kan jo kjøpe AC Schnitzer speilene da
Narum Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 Joa men er ikke der en vesentlig pris forskjell ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå