BmwKlovn Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Mulig jeg skal selge vekk noe.. Det gjelder da, grenrør, turbo med ekstern wg, ic med alt av rør og slanger. Og mulig pop-off ventil. Det kommer litt ann på osv.. Har ikke bilde av noe for øeblikket, da det står i bil akkurat nå, men lufter det litt. Har ikke mål på ic, eller navn på turboen osv. Men dette har/står på en 745 M106 motor i E30, så alt av trykkrør osv er jo tilpasset E30, men man kan jo tilpasse fint litt selv osv! BUD, helst samlet! Mvh
Morbus Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 Selger du eksos/downpipe og? Hvor mye effekt/trykk kan man ta ut av en standard m30b35 med de delene der uten å forsterke bunndel? Prisantydning?
BmwKlovn Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Skrevet Juni 27, 2008 Nei dessverre så venter jeg litt med eksosen osv.. Ang trykk har jeg ikke fasit, det har vel ingen. Alt kommer jo ann på bensin, stand på motor osv.. Men var det ikke a-dekk som kjørte oppimot 1bar på orginal bunndel på en M50B20, og M30'ene skla jo være sterke som fader. Men 0,5 burde du værtfall fint klare å lade. Men å gi den mer bensin osv er jo ikke dumt! Tar imot bud først. Mye kommer jo ann på hva man er int i, og/eller man vil ha det komplett osv..
Morbus Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Jo, men jeg vil vite hva vi snakker om i pris her.. er det 5.000 eller 20.000 liksom. Vil ha alt komplett, eksos får jeg ordne selv om den ikke er til salgs.
ajohansen Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 er veldig intersert. send en pm om prisantydning du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå