OleEven Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Syns det er utrolig hvor mye "dritt" folk slenger til hverandre her på bimmers.no Har lest igjennom noen tråder her nå å utrolig hvor mye "møl" folk skriver, Mange her som sitter inne på mye Agresjon & Frustrasjon.. Husk Sommer å POSETIVE tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 gidd du å holde kj**** din f****** idiot.... neida bare tuller hehe ja har lagt merke til det jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Hehe, noen som er litt "ekle" mot de samme vær gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 ShadowLine/ShabbyLine?: Hmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Man merker hvertfall at det er noen gjengangere som alltid skal krangle og slikt i ulike tråder hehe Litt morsomt er det jo, men slitsomt i lengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 ShadowLine/ShabbyLine?: Hmmmm. Ja vi bør kansje sjerpe oss litt Bmw miljø er jo en fin gjeng og kjent for helpe hverandre egentlig, selv om interne spøker drar ut til tider, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Positiv skrives med I for helvette! Syns det er helt greit her jeg.. litt drittslenging og sure miner må man bare regne med her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Positiv skrives med I for helvette! Syns det er helt greit her jeg.. litt drittslenging og sure miner må man bare regne med her inne! Joda i de tillfeller enn ber om det eller kjenner folk litt eller det finnes noe humor rundt noe smile tegn etc.. . Ellers syntes jeg det er enn stygg uting egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Ha Ha Ha!! Ler godt nå, Men er som dere sier, Er ofte gjengangere Men ellers er vi jo en POSETIV/POSITIV gjeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Ha Ha Ha!! Ler godt nå, Men er som dere sier, Er ofte gjengangere Men ellers er vi jo en POSETIV/POSITIV gjeng Må liksom trøkke det til du POSETIV/POSITIV , hmm hva jeg stort bedre med dette innlegget? he he Men i salgstråder finnes det faktisk forumsregler som kansje trengs sjerpings på. Synd når noen seriøst prøver selge noe og noen tar ting ut av lufta negativ kritikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Er det noen spesielle tråder dere sikter til? Har ikke merket noe dårlig stemning jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Er det noen spesielle tråder dere sikter til? Har ikke merket noe dårlig stemning jeg... Uff ikke bry deg du også nå da, lei av trøkke bak deg på bl.a rudskogen , he he kansje valget hadde vært sprekkere bil for min del , he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Du får komme deg på frikjøringen på Våler til høsten, så skal vi se hvem som blir liggende bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Du får komme deg på frikjøringen på Våler til høsten, så skal vi se hvem som blir liggende bak Detta liker jeg!!! Detta liker jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Hahaha... mere blod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå