Gå til innhold

Amper Stemming på Bimmers.no


OleEven
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dr_S den var kjempe tøff. Kansje jeg kan bruke bilen som stuppe brygge om jeg tar med meg basseng på en eller annen festival :-).

@Glenno: Faen for noe bullshit!!

eHM, nei.. At slike kommentarer slenges ubemerket rundt er beklagelig..link til tråd foresten?

:P

jepp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den der ja.. Stakkars eier sier jeg bare :shock:

Ja skikkelig søppel komentarer egentlig av enkelte der. Greit menning om noe men uten begrunnelse og at eier faktisk spurt om sin meningen var dette kjipt ja. Eier meldte seg som sagt ut etter den type trakkasering.

Men men ellers da folkens :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsss.. Kanke bry seg så mye om det.. Får å si det slik, jeg er hvertfall ikke ute etter å "ta" folk som har gitt meg slengbemerkninger på ett forum om jeg møter de i real life..

Kan nesten garantere at jeg både har provosert, slengt møkk og "støtt" noen her inne.. Men så hører det med til historien at jeg også har blitt både provosert, slengt møkk til og "støtt" her inne så fungerer vel begge veier..

Hadde jeg ikke trivdes hadde jeg blitt borte.. Og det hadde vel både vært bra og dårlig.. Har vel inntrykket av at jeg har hjulpet mange med felger og innpress spørsmål hvertfall.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenno, hvis det drøyer med senkesettet fant jeg denne praktiske saken du bare kan slenge baki, så er det litt lettere når du skal ut og inn av bilen ;)

d961ee0a.jpg

hihihi :)

Hvis han ikke kommer seg inn fremme, hvordan i alle dager skal han komme seg inn bak for å hente frem den der?

Nei her må det til med en slik en også:

ex_badestige.jpg

Er bare å vippe ned hvis man har tenkt seg i bagasjerommet en tur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av problemet er jo når folk spør om hva folk mener om bilen sin, men ikke tåler at de ikke liker den. Spør man om folks meninger må man tåle kritikk. Enkelte burde kanskje dempe kritikken litt, men man må tåle å ikke bare få høre det positive om bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Glenno: Faen for noe bullshit!!

eHM, nei.. At slike kommentarer slenges ubemerket rundt er beklagelig..link til tråd foresten?

Av ting jeg har reagert på, så er det blant annet at originalpolizei-politikken står meget sterkt her på bimmers, og virker ganske så urokkelig :P

Hvor kult er det egentlig med tupperware trimming og 115 hk?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Glenno: Faen for noe bullshit!!

eHM, nei.. At slike kommentarer slenges ubemerket rundt er beklagelig..link til tråd foresten?

Av ting jeg har reagert på, så er det blant annet at originalpolizei-politikken står meget sterkt her på bimmers, og virker ganske så urokkelig :P

Hvor kult er det egentlig med tupperware trimming og 115 hk?? :lol:

Der er vi på den diskusjonen igjen..

Det er ikke alle som må sladde og spinne og sånt hele tida skjønner du.. Og hva skal man DA med masse hk når man ikke trenger det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Glenno: Faen for noe bullshit!!

eHM, nei.. At slike kommentarer slenges ubemerket rundt er beklagelig..link til tråd foresten?

Av ting jeg har reagert på, så er det blant annet at originalpolizei-politikken står meget sterkt her på bimmers, og virker ganske så urokkelig :P

Hvor kult er det egentlig med tupperware trimming og 115 hk?? :lol:

Der er vi på den diskusjonen igjen..

Det er ikke alle som må sladde og spinne og sånt hele tida skjønner du.. Og hva skal man DA med masse hk når man ikke trenger det?

Det er ikke noe diskusjon enda ;) Men lar vi det bli en diskusjon, så sklir tråden ut ifra det egentlig var :)

Når kritikken blir så ille at medlemmer forsvinner herifra da har man vel gått over streken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...