Gå til innhold

Amper Stemming på Bimmers.no


OleEven
 Share

Anbefalte innlegg

@Glenno: Faen for noe bullshit!!

eHM, nei.. At slike kommentarer slenges ubemerket rundt er beklagelig..link til tråd foresten?

Av ting jeg har reagert på, så er det blant annet at originalpolizei-politikken står meget sterkt her på bimmers, og virker ganske så urokkelig :P

Hvor kult er det egentlig med tupperware trimming og 115 hk?? :lol:

Der er vi på den diskusjonen igjen..

Det er ikke alle som må sladde og spinne og sånt hele tida skjønner du.. Og hva skal man DA med masse hk når man ikke trenger det?

Er der jeg gikk feil. :lol:

Må spinne og sånn hele tiden når det er litt pudder under panseret?

Eller er jeg observert med kun dustekjøring?

Kjekt og vite, siden det hender den er i lånte hender. :wink:

Der er vi på den diskusjonen igjen..

Det er ikke alle som må sladde og spinne og sånt hele tida skjønner du.. Og hva skal man DA med masse hk når man ikke trenger det?

Det er ikke noe diskusjon enda ;) Men lar vi det bli en diskusjon, så sklir tråden ut ifra det egentlig var :)

Når kritikken blir så ille at medlemmer forsvinner herifra da har man vel gått over streken..

Ser spøkefullt ut for meg nå.

Vil ikke være her inne for og bli antastet for tullekjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tosk :lol:

Haha, mente at hvis man ikke har bruk for masse power, og vil ha en bil man er fornøyd med utseendemessig (sånn som 318'n min)

Så trenger man ikke ha 300 hk, if you get my point?

Hehe.

Got your point.

Er mye folk og like mange meninger om ting og tang i dette forumet, som i så mange andre forum.

Vi har våre måter og utrykke oss på, enten det er rett frem og på sak så det skriker etter, eller det være seg ironisk fremlagt fra mange.

En del tar ting personlig (noe jeg kan forstå), men noen begynner og tute og vil hjem med en gang en setning virker litt krass.

Hey..

Jeg holdt meg til tema for en gangs skyld.

Man bør vel sniffe litt på forumet man blir medlem i før man begynner og øse ut bilder av ting man er stolt av og glad i, så vet man litt mer om hur komentarene kan bli.

Seff ikke kult om man blir medlem, for så og finne en tråd om sin egen bil der det forklares i klartekst hvor stygg den er osv, men men...

Litt hårfeste napping får man tåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta tok litt mer av en jeg skulle tru ja! he he :)

Men 115hk & tupperware, Er jo mye folk som er mere den show typen, å ikke bare trimme trimme trimme/ sladde sladde sladde/ osv osv osv.

Så det er bare avhening av smak. Så folk har vel mildt sagt STERKE meninger her, Angående Styling/Motor/Pengebruk og ja.. Alt.

Men går ann å vise lett måtehold på kommentarer!

Men morro å se reaksjoner på folk! :)

Men Er VELDIG mye Orginal Police på bimmers.no, Men det finner du i alle bil forum, hvis man ser bort ifra enkelte Japanske forum da.. he he

Men det er det å respektere andres meninger/synspunkter..

Men er enig, heller ikke jeg syns ikke dette er veldig pent!! :lol::lol:

tzs1ml2jhwr5mx3jznyb.jpg

qprtszacqhr0ybfepk42.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter OT'en litt jeg..

1. Om du har ett forhold til bilen og vil gjøre den så fin som mulig, så er det klart at det er vondt å bytte den. Som regel blir det da til at du gjør det beste med det utgangspunktet du har.

2. Når det er en utstillingsbil, er ikke da fine biler fine biler? Selv har jeg en B25, men jeg flasher sjelden motorrommet for det. Det er ikke stygt, men syns ikke det er noen vits liksom. Ingenting der nedi å se likevel. Hadde jeg hatt en M3 motor syns ejg fortsatt ikke det hadde vært noe å vise frem. Men hadde jeg hatt turbo, intercooler, masse blanke rør, blå slanger, fine målere o.l. så hadde jeg siker åpna motorrommet også.. En vanlig motor er jo ingenting å glo på uansett hvor stor eller liten den er..

3. Det er jo greit å ha en motor du kan "forsvare" all plastikken med?

4. Er også greit at du har en dyr bil i utgangspunktet. Å koste på en bil med stor motor er ofte mer "ok" det, fordi bilen var verdt mer ved nybilkjøpet.

5. Ikke alle som styler som gatebil, vil ha en gatebil med masse effekt. Noenganger greier det seg med liten motor, så lenge bilen er fin. Men er jo flaut om det ser ut som det går noe jævli, åsså fløtter det seg aldri.

Som dere sikkert har merket er jeg både for og i mot. For det meste bryr jeg meg lite om motor, så lenge ikke bilen gir seg ut for å ha større motor enn den egentlig har.. Det syns jeg er teit. Dekaltrimming er tull ass. Jeg ser helst på måten bilen er bygd på, hvordan linjene går, og hva som er gjort. Spiller liten rolle hva som sitter under panseret da? En fin bil er en fin bil. Og alle vet jo at stor motor ofte betyr mye større utgifter i form av forsikring og slitasjedeler? Er godt gjort å gjøre så mye emd en bil som enkelte 18-22 åringer gjør.

Konklusjon: Både for og i mot styling på biler med liten motor. Bør ikke ha så mye å si. Men såklart, er bilen i tillegg i hvertfall LITT sprek, så teller det masse i pluss.. Å Fyre en feit BMW som har sekser motor, og flytter seg er pluss i boka hos meg. Lyden er også halve opplevelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Glenno: Faen for noe bullshit!!

eHM, nei.. At slike kommentarer slenges ubemerket rundt er beklagelig..link til tråd foresten?

Av ting jeg har reagert på, så er det blant annet at originalpolizei-politikken står meget sterkt her på bimmers, og virker ganske så urokkelig :P

Hvor kult er det egentlig med tupperware trimming og 115 hk?? :lol:

Sikter du til den stakkars b18 min? :P

Om du lurer bytta jeg kam fordi den gamle var slitt :wink: Men merker pen forskjell oppover turtallet, så var en hensiktsmessig "reperasjon" for min del :)

EDIT: Følte meg litt truffen her, men var kanskje bare generelt? Kombinasjonen plastikk(tupperware-brukte litt tid på å forstå den :P ) og 115 hk. Neinei, spør ikke meg. Blir litt rart med giga vinge, 255 dekk, M3 og turbo decals, når bilen heter 316 og har 100 hester :P Men hver sin smak! hehe

En ting vi kanskje kunne blitt bedre på, er kanskje å moderere kritikken sin litt når en bruker poster tupperwaren sin her. Isteden for "fy faen for ett møljeverk, kan man jo si "ikke helt min stil men" :lol: - Eller bare holle kjeft :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier at en bil med liten motor MÅ være kjip å se på? (Ja, jeg kjører ikke bare med liten motor. Jeg kjører med den MINSTE ;) )

Jeg er selvfølgelig ikke fan av monsterfangere og aluvinger, (det ER kjipt å se på) men en bil kan da ha godsenk, full m-tech, gromme felger og feite detaljer selv om den har 102 hk og bruke 7 min. fra 0-100 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Glenno: Faen for noe bullshit!!

eHM, nei.. At slike kommentarer slenges ubemerket rundt er beklagelig..link til tråd foresten?

Av ting jeg har reagert på, så er det blant annet at originalpolizei-politikken står meget sterkt her på bimmers, og virker ganske så urokkelig :P

Hvor kult er det egentlig med tupperware trimming og 115 hk?? :lol:

Sikter du til den stakkars b18 min? :P

EDIT: Følte meg litt truffen her, men var kanskje bare generelt? Kombinasjonen plastikk(tupperware-brukte litt tid på å forstå den :P ) og 115 hk. Neinei, spør ikke meg. Blir litt rart med giga vinge, 255 dekk, M3 og turbo decals, når bilen heter 316 og har 100 hester :P Men hver sin smak! hehe

:lol:

Sikter ikke til noen som helst jeg.

Er mere en sånn harry type som liker at det ser kjedelig ut, men har muligheten til og følge det som ser rått ut, og til en viss grad er rått.

Egentlig så er jeg vel bare den rake motsettning til de av dere som faktisk liker at bilen ser jævlig fin ut.

Orginalt med litt felg og senk + motor så det monner gir meg glede. :)

Bilen jeg har pr i dag er kun relativt hel og pen, med litt ekstra krutt og i god teknisk stand.

Men det stopper der...

All ære til de av dere som bygger om i hytt og pine, og faktisk gjør det skikkelig.

Har sett såpass mange "plastmodda" bmw'r som er hekta sammen med strikk og binders slik at det såvidt henger der det var ment og sitte.

Det er sånt som sitter litt igjen oppe i huet når jeg begynner og flåse med ord og setninger.

Men en ting er jeg total motstander av, og har null forståelse for.

Når du kommer bak en (la oss si bmw, siden dette er bimmers) bil der du kan skimte eksosventilene i enderøret, og det faktisk nesten er mulig og bytte råder via eksosen så sliter jeg litt.....

Greit nok med 2,5" endestuss for og komplettere en type styling, men når man kan bo inni der??? :shock:

Jeje..

Er jævlig mye fint/gjennomført der ute.

Kan ikke si annet.

Men desverre mye som er kastet sammen(som under panseret mitt :oops:) og funker greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg diskusjonen begynner å bli ganske "amper" her folkens. :lol:

Det er i allefall OT så det rekker.

Det slår aldri feil at det kommer en eller annen og prøver å forsvare seg når man diskuterer noe,

fordi personen føler seg truffet. :D

Prøver bare og unnskylde.

Ikke forsvare.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

qprtszacqhr0ybfepk42.jpg

Hahahaha! Kor fant du det bildet der? Det e tatt på Superstreet Haugesund sitt treff for noen år siden. Vet desverre kim eigaren av den bilen e... :( Men det siste eg hørte om den bilen, va at den va dumpet og forlatt på et jorde i nord-rogaland... "Luke, I am your father!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...