Gå til innhold

Bilder av ///M3en og Sierra Coswoth

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for hyggelige kommentarer:)

Er stor fornøyd med M3en selv, den har gitt meg mye glede selv om jeg bare har hatt den siden august.

Kan legge opp litt flere bilder av den om det er ønskelig.

Tror det neste blir coilovers eller nye felger på den. Den kunne nok vert litt lavere enn den er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule bilder og pene biler...!! :D

Likte særlig det hvor frontene står mot hverandre..

MEN...skjønner ikke denne cossie-fetishen, hadde det vært en 1.6ohc motor så er det ingen som hadde brydd seg, mens om M3en hadde vært en 316 så hadde den fortsatt snudd hoder på forbipasserende.. Det er iallefall slik jeg betrakter ulike biler..

Jeg syntes en bils eksteriør ikke skal være avhengig av motorstørrelse for å være "kul"...

Men gjerne jeg bare prøver å forsvare min egen mangel på hk :roll: hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To fete biler absolutt! BMWen var meget pen og felgene passet bra. Stilig farge også :) Har en forkjærlighet for vingebil og da (original?) siden jeg har hatt det en gang ;) Så meget pen ut den også og legger man noen tusen i motorrommet, får man en meget leken og morsom bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule bilder og pene biler...!! :D

Likte særlig det hvor frontene står mot hverandre..

MEN...skjønner ikke denne cossie-fetishen, hadde det vært en 1.6ohc motor så er det ingen som hadde brydd seg, mens om M3en hadde vært en 316 så hadde den fortsatt snudd hoder på forbipasserende.. Det er iallefall slik jeg betrakter ulike biler..

Jeg syntes en bils eksteriør ikke skal være avhengig av motorstørrelse for å være "kul"...

Men gjerne jeg bare prøver å forsvare min egen mangel på hk :roll: hihi

Helt enig der jeg også gitt. Ingen som hadde snudd seg etter en sierra da.. Men men... vi stiller jo likt ang HK også vi, så kanskje det bare er oss ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...