SSM Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Hadde oss en liten session her for et par uker siden. Kommentarer mottas:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Herlig E30 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Meget fine biler, kan vel si at dette er gamle konkurenter.....Men i mine øyne så har ikke den cossien så mye å stille opp med mot en så strøken M3 eller i de hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Nydelig den M3`en Cossi var kul på 80 og halve 90 tallet men det har gått over nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Fin m3, ingen tvil om det. Kule bilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 BMW'en ser bra ut, ingen tvil. Stor forskjell på BMW og Ford hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Sinnsykt fin m3 du har der Endret pga feil formulering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Takk for hyggelige kommentarer:) Er stor fornøyd med M3en selv, den har gitt meg mye glede selv om jeg bare har hatt den siden august. Kan legge opp litt flere bilder av den om det er ønskelig. Tror det neste blir coilovers eller nye felger på den. Den kunne nok vert litt lavere enn den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 NYDELIG!! cossie er kult, men m3 er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Er det 2 biler jeg virkelig liker er det E30 M3 og vingecossie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 er vel en av få som må si at her vill eg selv valgt cosworth..men det er blitt en guttedrøm ang vingebil.. MEN m3 er jo bmw..og bmw er bmw og ferdi me det:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Er vel å banne i kirka det her... men COSWORTH <3 Selv om M3'n var helt RÅ den også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Kule bilder og pene biler...!! Likte særlig det hvor frontene står mot hverandre.. MEN...skjønner ikke denne cossie-fetishen, hadde det vært en 1.6ohc motor så er det ingen som hadde brydd seg, mens om M3en hadde vært en 316 så hadde den fortsatt snudd hoder på forbipasserende.. Det er iallefall slik jeg betrakter ulike biler.. Jeg syntes en bils eksteriør ikke skal være avhengig av motorstørrelse for å være "kul"... Men gjerne jeg bare prøver å forsvare min egen mangel på hk hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 To fete biler absolutt! BMWen var meget pen og felgene passet bra. Stilig farge også Har en forkjærlighet for vingebil og da (original?) siden jeg har hatt det en gang Så meget pen ut den også og legger man noen tusen i motorrommet, får man en meget leken og morsom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Kule bilder og pene biler...!! Likte særlig det hvor frontene står mot hverandre.. MEN...skjønner ikke denne cossie-fetishen, hadde det vært en 1.6ohc motor så er det ingen som hadde brydd seg, mens om M3en hadde vært en 316 så hadde den fortsatt snudd hoder på forbipasserende.. Det er iallefall slik jeg betrakter ulike biler.. Jeg syntes en bils eksteriør ikke skal være avhengig av motorstørrelse for å være "kul"... Men gjerne jeg bare prøver å forsvare min egen mangel på hk hihi Helt enig der jeg også gitt. Ingen som hadde snudd seg etter en sierra da.. Men men... vi stiller jo likt ang HK også vi, så kanskje det bare er oss ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå