Gå til innhold

e36 m3 sladdebil nå for salg. :(


Kentan-racing.com
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe.. framfanger er hel den.. :lol:

Driver no å sliter med gallesten så å jobbe blir litt vondt men skal prøve og bli klar til september treffet.. røsket ned kassa og alt det gammle på 30 min på fredag.. å idag sku e så fint begynne og sette sammen igjen alt.. det gikk som fot i hose alt! litt for godt..? uansett 1 time på å montere alT! da mener e absolutt alt! var bare og vri om nøkkelen som manglet.. så gjorde jeg det.. joda e hylete stygg lyd oppstår.. tenker faen.. var bolta i svinghjulet for lange? skrur ned kassa og av med clutch.. neida helt fin bolten jeg tar ut.. så oppdager jeg at fingrene på clutchen har blitt småli blå.. etter mye funderinger og studering så oppdaget jeg at fingrene tok i føringshylsen som er skrudd i kassen som lageret sitter på.. selvfølgelig er vinkelslipern borte.. så må få ventet til i morra så jeg får tak i en kompis og får praia hannes vinkel sliper.. dritt.. men har studert og mener jeg kan kappe bort iallefall 1.5 cm uten at det gjør den minste ting.. lageret har fortsatt mye og gli på.. og siden fingrene kommer utover fra clutchen når den blir slitt så må jeg bare få bort litt.. Har tatt en god del bilder som jeg skal prøve og få lastet opp snart.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

FAEN.. den blokka e hadde liggende hadde en liten bit som manglet som vi sku sveise inn igjen.. sveiset og alt så bra ut.. så hørte vi bare et knekk og det sprakk så etter mye sveising så sitter biten dønn fast er sprekke på kanten av sveisene.. så nå blir denne motoren bare lagt kjemisk metall utenpå for og prøve og få det tett.. brukt en mls topp pakning så skal vi finne ut hvor mye en orginal s50 tåler.. begynner på 0.7 bar overtrykk og så skal det kjøres en god stund med det.. å om den holder så skal den justeres opp til motoren tar kveld på rudskogen til neste sommer.. ;) e skal vite nøyakti hvor mye den orginale innmaten der tåler! jeg tipper selv på den tåler fint 550!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siden jeg er sykmeldt for tiden og egentli skal ligge i sengen så skjer det litt om dagene.. ;)

Kina grenrøret passet ikke helt.. tok i noen greier på toppen.. kjekkt med kompiser på store verksteder der man kan få lånt en fræs..

elbieia95o4a926q77l0.jpg

Måtte bare prøvemontere alt for og se hvordan det blir seende ut.. ;)

uqaehjfjed71luwtdkme.jpg

Litt deppa nå.. Tomt her.. Siohz jeg vil ha interiøret mitt tilbake.. :lol:

69chakdnn6bz2iztoi7o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel igrunn mere rendyrka bane bil nå ja.. :) skjønt beholder skiltene bare for morro.. :) skal snart ut med den motoren som står i bilen og no å begynne og plukke ned den.. den skal på autotrim for og hones og monteres.. smidde staker og stempel.. denne motoren skal jeg bare prøve og se hva den tåler..

Har kjøpt 2 sparco stoler og bestillt meg seler.. Hydraulisk brekk er å kjøpt.. Bur er kjøpt og får det vel mandag så da blir det frem med sveise apparatet.. Men om noen har dør sider er jeg interesert.. kunne tenkt meg litt orginal stuk.. skal inn igjen med teppet å når jeg er ferdi og sveise.. gidder ikke kjøre med bil som er helt naken inni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel igrunn mere rendyrka bane bil nå ja.. :) skjønt beholder skiltene bare for morro.. :) skal snart ut med den motoren som står i bilen og no å begynne og plukke ned den.. den skal på autotrim for og hones og monteres.. smidde staker og stempel.. denne motoren skal jeg bare prøve og se hva den tåler..

Har kjøpt 2 sparco stoler og bestillt meg seler.. Hydraulisk brekk er å kjøpt.. Bur er kjøpt og får det vel mandag så da blir det frem med sveise apparatet.. Men om noen har dør sider er jeg interesert.. kunne tenkt meg litt orginal stuk.. skal inn igjen med teppet å når jeg er ferdi og sveise.. gidder ikke kjøre med bil som er helt naken inni..

Bur kjøpte du og type brekk ? er på jakt etter det samme. siden jeg har d2/Ksport stoler blir det nok slikt brekk også.

motor blir det nå da ? 3.2 ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...