Gå til innhold

BMW M3 AC Schnitzer

Syse
 Share

Anbefalte innlegg

Den var pen må jeg si...

Men det spørs jo hvor mye du går i tap på m3'en da?

Tenker at den bilen er jo ganske dyr i utgangspunktet, og du sier du går med grovt tap på m3'en.

Det jeg mener er at jeg selv skulle hatt ganske mye lavere beløp å betale pr mnd, før jeg hadde byttet m3'en mot den der.

(Hvis du ikke har andre grunner som at du trenger stasjonsvogn da?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fare for at jeg ryker på et innbytte med et (grovt) tap for min del. Men det virker så greit og ryddig å kjøpe bil av forhandlere. Bilen som er oppe for vurdering er denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13975893

Noen som har noe intel om denne?

Syns den virker meget lovende.(Mangler avtgb. hengerfeste da;/)

Pen bil, men sinnsyk pris. Jeg solgte en tilsvarende Edition 33 for 289.000,- ferdig reg med 12 Mnd garanti i januar i år. Samme utstyr + xenon, minus soltak. Kjørt 48.000Km, estorilblå og var DØNN strøken!

BTW: Hvor er skinninteriøret og xenonlysene? Ser den ikke har lyktespylere foran, ergo ikke originalmontert xenon. Og stoff lazer/alcantara er IKKE skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alcantara er jo semsket skinn :) Og jeg vil faktisk helelr ha alcantara enn vanlig skinn. Føler meg litt trøtt på vanlig egentlig.

Det er ikke snakk om å tape hundrevis av tusen her. Men får fort en del mindre for den enn hva en privatperson vil gi. Det sier vel seg kanskje selv iogmed at det er en forhandler, og de skaffer jo ikke biler for å kose seg, men for å få mat på bordet.

Jeg mest sannsynlig møte selgeren på lørdag, for å kikke litt på bilene og da eventuellt bli enige om en pris vi begge kan leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alcantara er jo semsket skinn :) Og jeg vil faktisk helelr ha alcantara enn vanlig skinn. Føler meg litt trøtt på vanlig egentlig.

Det er ikke snakk om å tape hundrevis av tusen her. Men får fort en del mindre for den enn hva en privatperson vil gi. Det sier vel seg kanskje selv iogmed at det er en forhandler, og de skaffer jo ikke biler for å kose seg, men for å få mat på bordet.

Jeg mest sannsynlig møte selgeren på lørdag, for å kikke litt på bilene og da eventuellt bli enige om en pris vi begge kan leve med.

Du kan gå rundt og tro at alcantara er semsket skinn helt til du ser mannen på månen, men det er fortsatt et microfiberstoff. At det er pent å se på og godt å sitte i er en annen sak.

Klart, en forhandler vil ikke gi markedspris inn, og når det gjelder en såpass kostbar bil som du har så må man nødvendigvis ha litt marginer og, da man aldri vet hvor lenge den blir stående og forrente seg.

Men den 320D Touringen der er uansett alt for dyr. Må være en av de dyreste i Norge pr.dags dato vil jeg tro! Men klart, kommer dere fram til et mellomlegg som begge føler dere kan leve med så spiller vel den prisen ingen rolle. Men den mangler fortsatt xenon, som det står i annonsen at den har :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært inne på tanken å kjøpr en M3 i nær framtid, desverre er din bil ikke helt det jeg ser etter, vil ha en svart, SMG, navi og 03 eller nyere.

Ut fra reg.nr vet jeg at denne bilen har gått i Stavanger før, samt har litt historie, uten å si mer om den saken.

Får du en ok innbytte pris så tror jeg at jeg hadde slått til om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært inne på tanken å kjøpr en M3 i nær framtid, desverre er din bil ikke helt det jeg ser etter, vil ha en svart, SMG, navi og 03 eller nyere.

Ut fra reg.nr vet jeg at denne bilen har gått i Stavanger før, samt har litt historie, uten å si mer om den saken.

Får du en ok innbytte pris så tror jeg at jeg hadde slått til om jeg var deg.

Unødvendig komentar i en salgstråd syntes jeg..

Men lykke til med salget

Utrolig rå bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok til at jeg ryker på edt33'n på mandag ja..

Jeg hadde ikke akkurat regnet med å tjene penger da jeg kjøpte m3en heller. Så det får jeg bare leve med :D

Og til dere som fortsatt tror det, NEI, jeg bytter ikke likt. Gale mennesker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...