ivans Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 driver å bytter girstang,til en har byttet stanga men den nye får jeg ikke til å sitte fast kan nesten bare dra stangen opp, får ikke "låst" den helt .. etter å a tatt en runde føler jeg at det ikke er så komfortabelt å gire, er litt "hard" giring, merker at det er kortere giring men er mye "hardere".. er dette pga stanga er litt "lengere" og ikke passer helt(må vel evt bøye stanga som kommer fra girkassa?) noen som veit om en shortshift som passer helt perfekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 dra den av men er lettere om du er på løftebukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivans Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13088 Kanskje denne kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13088Kanskje denne kan hjelpe? Hjelper nok kun hvis det er org girstang han ska montere.. Vet ikke hvordan disse jallagreiene er å montere Giringen blir gjerne litt "hardere" men er jo kult det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivans Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13088Kanskje denne kan hjelpe? har sett på den, gjelder ikke den stanga jeg har montert, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivans Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 noen som vet om en shortshift som passer uten noe form for modifikasjoner? hørt noe med z3 stang, men er det noe spesiell type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Samme som på min. Jeg tok bare å stripsa den fast med to strips jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassie Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Stanga festes med en låsring nederst..Jeg monterte en stang fra B&M 45126. Den er veldig god og presis og gire med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Stanga festes med en låsring nederst..Jeg monterte en stang fra B&M 45126.Den er veldig god og presis og gire med Riktig det, har sikkert smme stang vi. Og den ligner veldig på denne, det følger med en låsering som skal på fra unndersiden, sleit no jævlig med å få den på da den er så hard, men når det smatt på så satt girkula som støpt. Og ble veldig kort og tight å gire med, ble litt hardere men det venner du deg til etter en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivans Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 merkelig at jeg ikke fikk med no låsering, eller "henger" den på stanga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Nei, jeg fikk den i en pose som ver teipet til girstanga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Tess har vel låseringer (kan det kanskje være snakk om en seg-ring?) . Har du spor nederst til låsering, så kjøp en. Ikke værre. At den er "hard" og gire med er vel for folk flest lite problematisk, men jeg personlig går for de som passer rett oppi med orginal plastforingen da "hard" giring går igjen på de "spesial" stengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå