Gå til innhold

Bytting til shortshift


ivans
 Share

Anbefalte innlegg

driver å bytter girstang,til en q2gj9gshgcbii176wgwm.jpg

har byttet stanga men den nye får jeg ikke til å sitte fast kan nesten bare dra stangen opp, får ikke "låst" den helt .. etter å a tatt en runde føler jeg at det ikke er så komfortabelt å gire, er litt "hard" giring, merker at det er kortere giring men er mye "hardere".. er dette pga stanga er litt "lengere" og ikke passer helt(må vel evt bøye stanga som kommer fra girkassa?) noen som veit om en shortshift som passer helt perfekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanga festes med en låsring nederst..Jeg monterte en stang fra B&M 45126.

Den er veldig god og presis og gire med

Riktig det, har sikkert smme stang vi. Og den ligner veldig på denne, det følger med en låsering som skal på fra unndersiden, sleit no jævlig med å få den på da den er så hard, men når det smatt på så satt girkula som støpt. Og ble veldig kort og tight å gire med, ble litt hardere men det venner du deg til etter en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tess har vel låseringer (kan det kanskje være snakk om en seg-ring?) . Har du spor nederst til låsering, så kjøp en. Ikke værre.

At den er "hard" og gire med er vel for folk flest lite problematisk, men jeg personlig går for de som passer rett oppi med orginal plastforingen da "hard" giring går igjen på de "spesial" stengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...