Gå til innhold

eier ikke folk skam?

snabbast
 Share

Anbefalte innlegg

Kjekke folk!! :P

At folk ikke bruker bilbelte får jeg ikke til å stemme. At folk kjører fort som f, synes jeg kan vurdere seg selv litt. Kjører aldri veldig fort selv, selv om jeg er bare 19. Folk som kjører seg halvt/helt i hjel uten belte, eller råkjører og kjører ut, kan faen meg bare ha det så godt, kunne ikke brydd meg mindre!! Bare de ikke skader andre enn seg selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor tøft er det og være 24 og henge med 3 jenter på henholdsvis 18, 17 og 18 år da? Haha

Akkurat det samme jeg tenkte! - Og jeg er 24.. :roll:

Hehe, jeg er 20, og synes det blir for dumt med råning nå. Det ble jeg ferdig med sommeren jeg fikk lappen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare noen bønder heldigvis, men alikevell. Idiotisk å gå ut om slikt til avisen.

Er det noe galt med bønder nå da?

Jeg kan vel kanskje bare uttale meg om de fra Vennesla. Beklager om jeg tråkket på tærne dine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare noen bønder heldigvis, men alikevell. Idiotisk å gå ut om slikt til avisen.

Jeg kan vel kanskje bare uttale meg om de fra Vennesla. Beklager om jeg tråkket på tærne dine! :)

Nei ikke mine, men du stigmatiserte en hel yrkesgruppe. Bønder kan være greie de... Tenk på en saftig Cheeseburger før du sier noe slikt neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonde har blitt et negativt uttrykk som sier mer im en persons inteligens enn yrke egentlig.

Når jeg hører bonde så tenker jeg på en kar med flanellskjørte, bukseseler og felleskjøpet caps som kjører traktor og har blitt lettere skada av innavl.

En person som driver med landbruk/gårdsdrift og/eller produksjon av kjøtt, melk, egg o.l. er ikke det jeg vil kalle en bonde (selv om han/hun egentlig offisiellt sett er nettopp det) Mulig jeg formulerer meg litt dårlig, men det er litt vanskelig å forklare på et forum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonde har blitt et negativt uttrykk som sier mer im en persons inteligens enn yrke egentlig.

Når jeg hører bonde så tenker jeg på en kar med flanellskjørte, bukseseler og felleskjøpet caps som kjører traktor og har blitt lettere skada av innavl.

En person som driver med landbruk/gårdsdrift og/eller produksjon av kjøtt, melk, egg o.l. er ikke det jeg vil kalle en bonde (selv om han/hun egentlig offisiellt sett er nettopp det) Mulig jeg formulerer meg litt dårlig, men det er litt vanskelig å forklare på et forum ;)

Veldig enig her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke mine, men du stigmatiserte en hel yrkesgruppe. Bønder kan være greie de... Tenk på en saftig Cheeseburger før du sier noe slikt neste gang!

Men realiten er at uansett hvor mye jeg kaller folk "bonde", så kan jeg alltid gå å kjøpe meg denne "Cheeseburgeren" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her, er snekker og bor på gård!:P

litt provoserende egentli, deltar man i en debatt på dagbladet.no og er uenig med noen så blir man ved et eller annet tidspunkt kalt jævla bonde for å statuere hvor dum man er. Hvorfor skulle byfolk være så mye smartere, pga bedre kollektivtilbud, flere butikker??

Stereotypisk så er det som rabies sier, synd, for uten dem så hadde det vært lite godt i butikkhyllene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...