mhfoto Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 BMW's @ Gatebil Mantorp 28.06.2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Flotte bilder, ser ut som det var mange e30 der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 er alltid mange e30'er der... hehe på de fleste treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Lenge leve Helgeroa Spekevarer AS sier bare jeg!! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Lenge leve Helgeroa Spekevarer AS sier bare jeg!!Haha Hehe, tøft.. Ja, alltid mange e30, og er jaggu mangen gromme også... Flotte bilder! Fort Knox e30n er jo sinnsykt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Digger breddinga på bakskjermene på den hvite e30'n jeg.. Ikke ofte man ser det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Skulle vært der, men neeei da.. Her må jeg sitte i ett kontrollrom å gape i overkant av tre uker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 digger den Alpina e30n der..den er det fart i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 det der var bare et lite utvalg av de bimmerne som var der... fant en kjempefin e30 m3 touring(eneste i verden som er bygget slik, bygget på BMW et sted i sverige) Legger ut tre bilder av herligheten i mobil kvalitet nå, så kommer det masse fete bilder når jeg får ordna med kameraet Bilen var bredda med stålbreddere, hadde en hartge motor, alt annet var m3... ikke en skrue som ikke var å få kjøpt fra BMW' Edit: bilen skal til Ruudskogen om to uker og skal da stilles ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 husker den der fra bilsport på 90? tallet..utrolig flott bygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå