Toro Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Dell latitude cpx Må settes opp på nytt. Selges for 990,- (bud) + evt frakt tlf 48164003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 For de som evt måtte lure... Den var litt for svak for meg, tenkte å ha en pc ved senda som kan streame webtv... Dama vil alltid ha noe TV2 faenskap før hu skal sove og kaprer alltid min laptop .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 litt mer info hadde vært fint. hvor stor hardisk,ram osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 For de som evt måtte lure... Den var litt for svak for meg, tenkte å ha en pc ved senda som kan streame webtv... Dama vil alltid ha noe TV2 faenskap før hu skal sove og kaprer alltid min laptop .... For å streame webtv trenger du ikke akkurat det kraftigste skytset av en PC... Så lenge den støtter java og flashplayer så er du vel i mål? Nettkapasiteten er nok det som setter en stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Details The Dell Latitude CPx 500 MHz Pentium lll laptop lets you take your office on the road. The Dell Latitude CPx 500 MHz features: 128 MB RAM, 12GB hard drive, 500 MHz Pentium lll processor, and integrated CD-ROM drive. The Dell Latitude CPx 500 MHz Pentium lll laptop handles all of your computing needs at an affordable price. http://www.amazon.com/Dell-Latitude-Not ... B00005UJYF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morwik Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 1000 kroner for 500 mhz? OK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Drar ikke skinnet av pølsa, men i bruk er det helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Sikkert helt kurant til bruk sammen med f.eks diagnose utstyr til f.eks BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 Er nå ferdig satt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå