MrBimmer Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Noen som hvet kor eg kan kjøpe orginal uorginal bakpote til min 325 til ein fornuftig pris. Den skal ikkje være kjedlig men heller litt pen å se på. Noen som vet om noe. Den må passe på orginal røra 2 rørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Bakpote får du kjøpt på nærmeste dyrebutikk..! Neida, prøv koed.dk eller gsbildeler.no Eller så selger jo mobilsentrum.no billige "sports"potter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 hmm. synest koed å gs blir for dyr for ei simpel bakpote eg. 2-3 tusen for ei bakkpote. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 koster med deler vettu vet ikke om saa mye billigere en 2-3 tusen, min kosta 6 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 torshov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 hmm. synest koed å gs blir for dyr for ei simpel bakpote eg. 2-3 tusen for ei bakkpote. Som sagt, Mobilsentrum har potter fra 599,- http://mobilsentrum.no/products.asp?c=1 ... 1246111579 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 noen erfaring med disse billig pøttene da? er ikke samme greine som man får på thorsov? disse larmer noe for jævlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 noen erfaring med disse billig pøttene da? er ikke samme greine som man får på thorsov? disse larmer noe for jævlig... Man får det man betaler for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Ja i veit. Men det skal bare værte slik at eg får eu.ok bilen. for eg lurer på å kjøpe meg komplet sports eksos med grenrør. Men har ikkje råa til d ¨nå det koster 13-14 tusen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå