steffen- Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Nå blir det update snart. fjører ligger i garasjen, usikkert om de kommer på før vintern. xenon til grøftelys er bestilt 35w hb4 6000k nye blinklys er bestilt (smoked) nye frontlykter med xenon og ccfl ringer 6000k blir bestilt i morra. samt noe tøft noe som både jeg skal ha på bilen min og fattern sin. håpe det ikke tar altfor lang tid før jeg har dette. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 nye lykter da.. men men. er bare xenon lysa som fungerer. må ta de av igjen og åpne dem sikkert. er nok noe koplinger inni som har løsna regner jeg med. så får se når jeg gidder det.. også har jeg fått lakt på film på lyktene, mangler grøftelysa men det kommer film og xenon der også. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 sånn nå er alt av lys fikset. untatt fultlys da. skal ha xenon der etterhvert også si hva dere mener! senk av bilen vil skje etterhvert. litt mere senk bak hvertfall.blir satt på 35 mm rundtom hele bilen. tone rutene kommer også etterhvert. kanskje mtech fanger og kommer til våren. men tviler det i og med at jeg VIL ha e30M3 til sommern igjen. og til slutt det fineste bilde jeg synes: nemlig med blinkerne på. vurderer og ha de på hele tiden hva tror dere? kom gjerne med innspill ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 vurderer også å ta av filmen på lykta. og samtidlig sette på nede for og dempe lyset litt. for egentlig skulle ringene lyst likt som grøftelyset men det er en gooood del svakere enn grøftelysene mine. samme med kjørelysa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 ja lurt litt på det der med lyse, nærlysa må jo bli betraktelig svakere. men det så jo dritt fett ut det er bare å senke i vei min er senka 90mm framme og ca 100mm bak, kan ha 5 mann (MANN) i bilen, og det subber ikke for fem øre orginale hjulbuer, med 19" felg med 225/35-19 og et 38 tror jeg ellers sweet bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 okei. jo takk ; ) sett på bilen din. fin den. senken er ganske fin den også. skal senke min mere og : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 kommentar! verdens dårligste bilder!!!! men ser ut som om det blir bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 ja mange av bildene ble tatt ved 05:00 da jeg var ferdig på jobb.. men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Senket 100 90? Er ikke halve felgen oppe i hjulbuen da? De kan da ikke være no fint vell? Senket min 40 30 synest de var akkurat passe felgene går akkurat i ett med buen, har 18" 40 225 subber heller ikke! har orginale dempere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 her noen nye bilder. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Wow, pen bil! Hvor mye har du lagt i den? Ble meget bra med xenon-lyset, gleder meg til å se senking på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå