lunde Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Disse kom orginalt på m3 sedan Men passer vel på alle e36 utenom compact vist jeg ikke tar helt feil.. Passa vartfall på min bil.. Følger ikke med klipser eller skjæreskjæresjablong, kun sideskjørtene Men som på orginale m3 skjørter er det den gummilista lamgs toppen! Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Hvilken farge er de lakkert i? Noen skader? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 Fargen er grønn.. Det var en liten sprekke med er sparklet over! Bilder kan skaffes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 skal du ikke ha dem på bilen? hva skal du ha for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 skal du ikke ha dem på bilen? hva skal du ha for dem? Skal ha m3 skjørt. 1200,- / bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 lunde Du selger et par med M3 sideskjørt, fordi du skal ha M3 skjørt? Hvorfor selge M3 for å så kjøpe M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Fordi disse er til sedan, og han vil antageligvis ha coupe-skjørt med "skru". Sedan skjørtene ser mer ut som de vanlige kanalene, men er ikke klumpete pga tectyl også bygger de selvfølgelig litt nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Kulere med disse enn med m3 skjørtene da!(siden jeg har dem).. Alle har jo m3 skjørt, tilogmed golf2 og ymse andre biler blir jo levert med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Slik ser de ut, for de som lurer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Hva F..... er poenget? Dit og datt osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Trenger penger så selges derfor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Kjøper dem jeg. Send meg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Ikke solgt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå