Gå til innhold

Min første BMW - E39 Touring - Clean Prosjekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En megaliten update...

Jeg har tatt ut ramma rundt spilleren og frest ned øvre biten for å så lime på den sorte orginale BMW lista. Det ble Meget bra! Må bare få gjort den ren for limrester.

Burde brukt Sika men brukte superlim, og den lagde noen stygge hvite merker...

• 2 weeks later...
  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk bjalle. Kjekt å vite :) Har treft et grein når jeg kjørte på E18 og da er fangeren knust.

Andreas: Jeg har ikke ratt med knapper. Men vet at Ipod dockingstasjonen kan settes sammen med org.anlegget og styres via rattet. Det vet jeg.

• 2 weeks later...
Skrevet

høres bra ut...

Ska bygge om stereon min snart æ å... glede mæ litt!!

Men må kjøp nå nye forsterkera å høytallere...

Skrevet

Da har jeg fått "godis" pakke fra GS bildeler. Det ble M5 front og nye Nyrer ;) (De gamle nyrene er for salg. hehe).

Pakka kom før GS klarte å sende ut SMS med sporingsnummer, kjapt levert!

Nyrene ble lekkre på bilen. det må sies.

Prisen på nyrer og komplett M5 fanger i plast med lykter ferdig levert kom på 5000,-. Syns det var en god pris.

Skrevet
Da har jeg fått "godis" pakke fra GS bildeler. Det ble M5 front og nye Nyrer ;) (De gamle nyrene er for salg. hehe).

Pakka kom før GS klarte å sende ut SMS med sporingsnummer, kjapt levert!

Nyrene ble lekkre på bilen. det må sies.

Prisen på nyrer og komplett M5 fanger i plast med lykter ferdig levert kom på 5000,-. Syns det var en god pris.

Det må jeg si var en relativt god pris. Må si det frister å bestille noe slikt selv. ;)

Skrevet

Yupp, jeg klager ikke :) Lest at mange sier at GS er noe nyre, men var det beste jeg fant. ST-Import kunne ikke levere engang per dags dato.

Litt for mørkt for bilder nå, men skal se om jeg får tatt noen i morgen av nyrene. Fanger kommer ikke på før om en ukes tid eller noe.

Skrevet

En liten bildeupdate :)

Mine nye nyrere:

CIMG1460.JPG

Eneste bilen trenger nå er en skikkelig vask ;)

Så sluttresultatet av anlegget.

Alt er skjult og kun en kasse i bagasjerommet som er lett å hive ut om jeg skulle trenge plassen. MEGET fornøyd ja! Både lyd og konstruksjon ;)

CIMG1461.JPG

CIMG1462.JPG

Skrevet
haha... anlegg er for ungdommer :-P

jeg har bare orginalfrontsettet i min... har lempa ut resten :-P hoho

Ha, du er som kjærringa mi!

Hu har ikke peil på lyd, og jeg er derimot lydfanatiker.

Har kjøpt B&W anlegg og en feit Denon forsterker hjemme og hu bryr seg nada nix om vi ser på film via tven eller anlegget.

Er ingen dunka dunka lyd jeg jakter etter, men et pent lydbilde som også kan gå dypt.

Skrevet
tenker på vektbesbarelse jeg :-P

lyd er viktig... er ikke uten grunn til at jeg hadde 7.2 surround hjemme ei stund :-P

Skulle jeg tenkt vekt så hadde jeg nok ikke kjøpt en slødde av en 520 touring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...