kjelsxxx Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Har kjøpt meg nye breyton race gt i 20" til min E90 330i, bilen vart heilt konge med dei felgane men er plaga med litt subbing bak når eg har med med folk i bilen. detter var litt kjedlig, noen som har tips/råd?? for eg har ikkje lyst å levere tilbake så gromme hjul;) Bak 285/25/20 20x10 ET35 Bilen har orginalt m-understell
knut_olestad Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Enten stive den litt bak eller få valsa litt Og du, få på bilder av bilen
E.H.D Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Løsningen her er vel valsing, skal sikkert ikke mye til hvis det ikke subber så mye. Lurer også på hvilke merke dekk du har, ettersom de forskjellige merkene varierer litt i størrelse og hvor lett de subber. Men interesant å vite at 20x10 ET35 kan subbe på e90. Har selv lyst på 20" på min, det er jo så mange e9x her i landet med 20" nå. Forresten, har du bilder??
kjelsxxx Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Er ikkje så sugen på å valse en så ny bil men får sjå. har du noke erfaring med de på e90? Vurdera heller kw coilovers type 3, men er litt dumt og bytte ut orginalt m-understell,får bilen ser jævki bra ut no. men trur subbinga hadde gitt seg da, eg merker det kun med full bil og bån gass;) Bilder kommer...
Ad|oS Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Du kan evnt legge inn slike gummi-klosser mellom ringene i fjærene for at de ikke skal sige ned så mye når bilen er lasta. Ulempen her er jo at det ikke er lovlig og ødelegger litt kjøreegenskaper da bilen mister fjæringsvei. Kan du ikke kanskje gå ned til f.eks. 265 eller noe slikt i stedetfor? Litt mer strekk på gummien så unngår du kanskje litt subbing
Superbeetle Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Jeg er litt skeptisk til slike klosser, da jeg innbiller meg at trykket på fjæren blir helt feil.. Bruker ikke automote og co noen klosser som stopper fjæren på en annen måte, slik at man ikke får bunnet fjæren? Kan jo dreie av felgsenteret litt da? Hvis det er mer plass innover. Evt stivere understell, men det vil jo fortsatt subbe iblant da, evt blir det ganske stivt og ubehagelig. Jeg vil latt være å kjøre med full bil jeg Og iallefall slike girskift/pådrag som fører til at det subber.. Men sleng ut bilder av herligheten da
Ad|oS Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Skrev bare at det er en mulighet, men er vel ikke å anbefale. Det automote og co bruker er vel noen "sylindere" som settes rundt dempersylinderen slik at den ikke bunner. Blir jo litt feil dette også da bilen ikke fjører som den skal, men muligens bedre enn med klosser i fjærene
E.H.D Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Er ikkje så sugen på å valse en så ny bil men får sjå. har du noke erfaring med de på e90?Vurdera heller kw coilovers type 3, men er litt dumt og bytte ut orginalt m-understell,får bilen ser jævki bra ut no. men trur subbinga hadde gitt seg da, eg merker det kun med full bil og bån gass;) Bilder kommer... Har ikke valset min nei. Har 265/30/19 på 19x9.5 ET32 og det subber ikke. Men på e90post.com, ett USA basert forum for den nye 3 serien er det veldig mange som har valset. Eneste som ikke kan valses er frontskjermen på e92 for den er plastikk... Jeg byttet m-sport understellet ut med KW Variant 2, og er veldig fornøyd med det. Men hvis du ikke vil ha den lavere, er det ikke mye vits i. Er skeptisk til klossemetoden til Ad|oS, og 265 og 275 dekk i 25 profil finnes nesten ikke. Men vet om en i Stavanger som har Breyton GTS i samme størrelse som deg på en e91 m-sport, men har ikke hørt om han subber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå