Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Rimelig pent men noe slitasje på førerstol ytterside. IKKE hull eller noe, og burde lett kunne farges opp. Vurderer bud denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 bilder hadde gjort seg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Sjefs-stoler, men hvilket dyr bor i bilen din? Ser jo helt jævli ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 IKKE bilen min Men kan ligne på kameler eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Bumper denne fordi jeg setter det i 325en hvis ingen melder seg, og det rimelig kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Og hadde tenkt 1/2 pris av det andre her inne selger for bare så det er nevnt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 altså, 4-5000kr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 det er kameler som har bodd i den.. ser det på lang avstand at den kommer ifra dubai.. mye bra biler å dyr der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 vurderer du bud på 5-6 lapper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 det er kameler som har bodd i den.. ser det på lang avstand at den kommer ifra dubai.. mye bra biler å dyr der nede Du tenker på "araberen" min? Men dette interiøret har ikke kommet så langt enda. 5-6 er ikke halvpart av hva siste jeg har sett avertert her... nærmere 9 hadde vært mulig, hvis ikke blir det montert i min før helga, da kaster jeg baksete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Da blir det smettet inn i araberen og baksetet kaster jeg Og til alle de som maser om skinn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 hvorfor hiver du baksetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitchyou Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Ikke til salgs mer da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Tror jeg monterer setene og driter i resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå