crom Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Tenkte å legge ut litt bilder av bilen min også. 93 modell 3.0, rullet 230k men fresk og fin. Man må jo prøve å ta vare på bilen også
JE Motorsport Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Ser fin ut den ja Hvilken farge er det? Montreaul blå?
Hyggmaister Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Pent Men hvorfor ha trekk over den når den allerede står i garasje?
ingard Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 åååh, så deilig Men siden dette er for å vise fram bilen, så føler jeg at jeg har lov til å si at felgene var helt forferdelige. Jeg ville fått meg mindre felger lagd av Ac-Schnitzer, hartge, alpina eller bmw. Disse var litt billige.. Men elsker resten! Og digger trekket ditt. Sånn vil jeg og ha. Hvor fikk du tak i det?
Superbeetle Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Pent Men hvorfor ha trekk over den når den allerede står i garasje? Støver jo kjempe masse i garasjer Men det som er gøy, det er å vaske av støvet på en nypolert bil som har stått hele vinteren i garasje
Johnny86 Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Nydelig bil, men som sagt av andre her litt skeptisk til felgene.
Ad|oS Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Orginale M-felger eller CSL-felger vil gjøre seg bra på bilen din Er det FK lykter du har i fronten? Få på orginale lykter med ettermonterte hvite ringer. Ser bedre ut enn de gule... Pen bil uansett :D
Rabies Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Pent Men hvorfor ha trekk over den når den allerede står i garasje? Støver jo kjempe masse i garasjer Men det som er gøy, det er å vaske av støvet på en nypolert bil som har stått hele vinteren i garasje Hvordan kan en bil være støvete og nypolert på en gang? Edit: Uhøffelig som jeg er så glemmer jeg jo helt å kommentere den nydelige m3'en... Frekke meg
Dr_S Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Har sett denne på Rudskogen før. Avusblå er nydelig! Men joiner felgklagene Bilde fra 18 mai 2007 Rudskogen bimmers.no treffet
boost Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 eg vil å ha sånt trekk på min e46 m3 hvor får du handla dette?
Mr.Silver Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Så fortsatt like bra ut denne Enig i folk anngående felger, å lyktene. men ellers nydelig Kjenner gamle eier av denne bilen, sinnsykt nøye fyr. Alt ble fikset på verksted om det var noe galt. Ser ut som bilen lever et like bra liv nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå