Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg har akkurat fått min godkjent hos bmw og skal til bt nå på mandag. det som må byttes og dokumenteres er alt av forstillingsdeler, styring, motor, gir, drivverk, bremser og at karosseriene er like.

det med at folk sier du må bytte hovedbremsesylinder er bare piss da alle 3 serie fra 316 til 325 har samme bremsekraftforsterker. dette er veldig lett og dokumentere ved og henvise til bmw`s etk. hvor de har samme delenummer på alle modellene. ellers er det viktig og ha mye dokumentasjon og ha bilen sånn passe orginal når du er der og viser den. men det er viktig at du ringer bt og kommer i en avtale om bilen og får deg en kontakt person på den lokale stasjonen din.

mvh

Thorbjørn R

ja, fant ut av hovedbremsesylinder var like jeg også,

så det som trengs er bærearmer bak med tilhørende deler til skivebrems, 51mm fjærbein framme og ventilerte skiver, noe det er på noen 320'er men ikke alle. også motor, girkasse og diff, that's it?

Skrevet

Tusen takk for alt av info. Setter stor pris på det. Bare å komme med flere invendinger og info. Alt blir satt stor pris på.

Mvh CyRius

• 1 month later...
Skrevet

en ting jeg lurer på er hvordan det er med m20b25 motor nedi 320? hvordan er det å montere? er stort sett alt likt, bare å bytte motor, og hjerne? ikke noe mer liksom?

Skrevet

er det stor jobb å sette nedi m20b25? eller bare å ta ut motor, og sette nedi ny, og montere? ikke noe annet som må gjøres? alt bolt on? hjerne også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...