Micro_RaCeR Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Hahahaha.... Er det jævligste jeg har sett..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Dette e repost viss eg ikke tar feil! Men fy faen for mye dill dall, bling bling og stygge saker han montert på den bilen. Bruk på pengene på noe mer fornuftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Tidenes repost. Har ligget på Finn i år og dag nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 hehe. måtte bare lo meg ihjel. skader nok ingen med en repost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Bigtime repost, men fortsatt like ubehagelig for netthinnen Hvor er den M-stylingen egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 nei sier du at der er repost ja. hehe heeh, mye m styling der da. sjekk bilen da helt lik m3 gt jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Skandale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Sendte karn en epost om hvor m-pakka hans var. Da fikk jeg til svar om at jeg måtte få på meg brillene........! Håper han aldri får solgt den stygge bilen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Den ligger høyt på lista over tidenes styggeste BMW Hvis stakkaren hadde brukt alle pengene på fornuftige deler, istedet for bling-blingpakket hadde nok bilen sett litt mere normal ut. Stakkars fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 OMAR burde hatt skambank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Tidenes repost. Har ligget på Finn i år og dag nå... Rart det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Få på deg brillene da! Under denna sitter det en SMGII girkasse fra E46... Dessuten ser du vel splitterne foran? Det er jo M-pakka det da! Eksosanlegget er sikkert slissa og bprra invendig for ventilering slik at eksosen ikke skal bli varm, og dessuten så gjør rattet sitt til MEGASTIV respons på normale veier.. Helt klart at også alumattene har litt å si, for det er viktig å spare vekt, og dessuten vet du vel det at den store vinga gjør MINST like mye for aerodynamikken som diffusoren på m-tech bakfangern.. Så ikke kom her og kom her.. Ta på deg brillene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Måtte bare sende mail å etterlyse m tech / m3 stylingen jeg også hehe Blir sikkert passe lei om alle sender han en mail om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Klarte ikke dy meg jeg heller, var nødt til å sende han en e-post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå