Hoem Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Betyr det at det begynner å bli_ LITT _ sliten clutch ?
bmwt Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 du har nok fått luft i systemet,sjekk etter lekkasje på hoved,og hjelpesyl.
conan Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Eller masterpumpa er gåen. Den som er i torpedoveggen til pedalen.
Hoem Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 For å fortelle mer rundt dette da: Det skjedde under mye spinning. Nå får jeg pedalen helt ut. Når jeg trykker pedalen inn er den veldig lett og trykke inn også. Tips ?
Hoem Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 nå når jeg prøvde i dag igjen så bevegde den seg ikke når jeg tok ut clutchen,
Astri Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Har du sjekka om det e mer veske i beholderen? Prøv å lufte før du begynner noe så drastisk som clutch-bytte.
Fliid Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Trenger litt mer presisering før jeg kan si noe i det hele tatt, ble litt forvirret her. Trykker du pedalen i bunn og den bare blir stående der og du må manuelt dra den tilbake? Trykker du inn pedalen og den går fint ut igjen , men clutchen løser ikke ut så du får den ikke i gir? Eller, er den vanvittig lett men løser ut uansett? Beklager, men ble forvirret her, mulig bare jeg som ikke forstår helt problemet (vet hva overskriften sier, men innleggene dine forvirret meg)
Hoem Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 I går natt når jeg holdt på å "leke" meg skjedde det først at jeg kundne trykke pedalen i bunn, og måtte manuelt dra den tilbake og jeg kunne trykke pedalen inn, uten å få den i gir.. Så etter 2-3 min så kom pedalen ut av seg selv igjen, og jeg klarte å ta den i gir, men da var clutch'en jææævlig lett å trykke inn etterpå. I dag var den omtrent like hard som den har vært tidligere, men den får ikke tak uansett. Skjønner du det bedre da ?
janerik171187 Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 min var sånn, da lakk slavesylinderen så måtte overhale den, prøv å fyll opp tanken med bremseveske og trykk mye på cluchen, funket for meg da var den fin helt til den hadde lekket litt igjen
Hoem Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 nå må jeg faktisk gå ut og sjekke, håper jeg finner rette beholderen til slutt, bremseveske altså ?
janerik171187 Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 nå må jeg faktisk gå ut og sjekke, håper jeg finner rette beholderen til slutt, bremseveske altså ? brems og clutch har samme beholder, eneste er at clutchen tar ut veske på et høyere nivå slik at man merker at clutchen blir rar før bremsen svikter. er ivaffall slik på E30 og tror det er sånn på de fleste, evnt så er det egen beholder ,men ska bremseveske alikevell
Hoem Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 Okei, det jeg trodde, den beholderen var forresten helt full.
wabby Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Du har vrengt av en pakning i slavesylinderen. Den har slitt seg til og når du prøvde å spinne så har du sparket clutchen hardt inn og ut gjentatte ganger tenker jeg og dette er unormal vandring iforhold til hva bilen har blitt brukt til de siste 200.000... Pleier også å skje på brems dersom folk ikke er klar over det når du skal lufte gamle bremsesystemer...
Hoem Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Vel, nå lukter det noe jæævlig clutch av hele bilen. Kjørte ca 1000M med det der for å komme hjem. Tror heller jeg satser på motorbytte og drar ut nå og starter å demontere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå