Thunder Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Det er godt at bilen er kommet i gode hender! En BMW fortjener egentlig effektanlegg for å få fram den fine 6er lyden. Jeg var litt i stuss selv da jeg eide bilen om effektanlegg. Det fristet mye med 4 stusser. Eisenmann med 4 stusser gir en utrolig sexy lyd. Uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 4-stusser er overkill på alt annet enn ///M-biler, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Enig der Thunder. Synes ikke det blir overkill selv, men hver sin smak Noen som vet om noen sider hvor de selger Eisenmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Måtte leite en stund Matts men jeg fant den til slutt. http://www.schmiedmann.no Nå må du ikke gå bananas der inne. De har mye artig til bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Den jeg og fant. Må innrømme at jeg gikk litt bananas der. Fallt for kompressorsettet også Men forstod det slik at det bare var endestussene som er med om jeg kjøper der? Hadde tenkt meg hele veien jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Er bakpottene med endestusser tror jeg. Ellers så er rørene 3" hele veien. Jeg tror ikke det er noe poeng å bytte hele veien. Kompressorsettet frister jo big time hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Da har vinteren begynnt å komme, slenger ut noen bilder fra en tur på skistua i trondheim. Er tatt med mobilkamera, så ikke så god kvalitet var litt creapy det bilde her.. Var med en kompis og tok bilder, så når vi la de inn på pc'n så vi en kar i bakruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 er det du thunder som har satt på acs hekk på den? kor fikk du tak i den? meget pen bil. m en sku slept den litt ned mot jorda:) (les senking:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå