cypher Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Kjøpte meg ny bil for ca 2mnd siden, men har ikke blitt til at jeg har fått ut bilder av den. Bilen er en Bmw e36 Alpina B3 95 modell. Utrolig godt fornøyd med bilen Bilen var dønn orginal når jeg kjøpte den. Det jeg har gjort er å montert xenon i lang og nær-lys, m3-speil, og m3 diffusor i bakfangeren. Har vel egentlig ingen spesielle planer videre, xenon i grøftelys muligens. Ellers skal bilen holdes orginal og strøken
Superbeetle Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Fin bil Kult med Alpina Kjøpte du den av en her på forumet? lurer på om jeg har sett den før.. Var bakfangeren orginal? Og hvorfor kjøpte du ikke alpina sin bakfangerinnsats som koed selger?
cypher Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 Kjøpt her inne ja. Bakfangeren er orginal, men har satt inn m3 innsats, rett og slett pga jeg synst den kler bilen.
E30_Dale Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Nice B3, hvilken effekt er det i denne? Flott bil såg veldig strøken ut!
cypher Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 Nice B3, hvilken effekt er det i denne? Flott bil såg veldig strøken ut! Er papir på at den har 276 Hk
EirikL Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Det er noe spesielt med orginale tuningbiler som Alpina, Hartge o.l. Sjelden er de og mye koster de Lekker bil du har kjøpt deg. Køl på med bilder av motor, interiør og casterstag.
Astri Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Eg syntes det va noe kjent me den ja! Huske den gjekk i Haugesund for noen år siden. Kjekt å sjå at den leve ennå. Ta godt vare på an. Nudelige bil!
cypher Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 Skal slenge ut noen flere bilder ikveld. Bilen blir godt tatt vare på, kan jeg love deg:)
Superbeetle Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Kjøpt her inne ja.Bakfangeren er orginal, men har satt inn m3 innsats, rett og slett pga jeg synst den kler bilen. Har du sett alpina sin? Det er også en innsats slik som m3 kopiene.. meen, ska ikke henge meg opp i det..
cypher Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 Kjøpt her inne ja.Bakfangeren er orginal, men har satt inn m3 innsats, rett og slett pga jeg synst den kler bilen. Har du sett alpina sin? Det er også en innsats slik som m3 kopiene.. meen, ska ikke henge meg opp i det.. Fullt klar over hvordan den ser ut Men liker M3'en bedre
850i Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Nydelig bil Var det de vanlige "kasse-speilene" som var originalt?
Dr_S Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Flott Alpina! Er dette den gamle til han i Larvik/Stavern? Den hadde angeleyes foran før mener jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå