Ad|oS Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Grei bil dette Men du burde fjerne klistermerkene i motorrommet
cypher Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 "Kasse speil" orginalt ja, så jeg bytta de ut med m3-speil. Om det er gamlebilen til den personen har jeg ikke peiling på, er orginal lykter nå iallfall, har ikke tenkt å bytte de ut:)
Soilborn Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Utrolig fete biler begge to Misunner deg disse perlene! Helst Alpinaen da
Astri Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 stilige biler. Du må gjerne slenge inn flere bilder av alpinaen da.
cypher Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Kommer flere bilder av Alpinaen senere:) Gti-R'en tror jeg må vere den morsomste bilen jeg har kjørt. Går noe helt villt!
OLEZZ Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 pen bil. ville tatt bort klistremerkene i motorrommet. Den motoren der må jo passe rett nedi en vanlig e36? Hva er motorkoden? Veldig lik vanlig M50.
cypher Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Klistermerkene er av, de første bildene er fra i høst.
Sir Hofstad Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Vurderte sterkt å kjøpe denne i fjor vår. Men å ha en sånn i by uten garasje vurderte jeg at ikke var lurt. Gratulerer med smykket
Dr_S Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Tips: Bytt til nye skilter, så blir du kvitt de rustne skruene i hvert hjørne
Omre Service Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 det stemmer det at det er den bilen som har gått i larvik så vidt jeg kan huske.. har skrudd litt på den for noen år siden.. fin bil!!! lykke til
Dr_S Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 det stemmer det at det er den bilen som har gått i larvik så vidt jeg kan huske.. har skrudd litt på den for noen år siden..fin bil!!! lykke til Det er IKKE samme bilen, men den er meget lik Sorry for OT! Den som gikk i Larvik:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå