Ceylon Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Da har jeg handlet meg en nesten ferdig bygget e30 med s38b36. Det som mangler er å montere diff, radiator og plass framme til radiator... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 se her ja... det fikset du jo lett selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Her er det trangt, noen som har noe forslag, Fikk vite t e28 m5 vannpumpehus skulle gi meg plass til radiator. Her er noe som henger og dingler like ved dynamo`n, noen som kansje vet hva dette er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Var dårlig med bilder Er vel ikke vannpumpehus men termostathus du trenger om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Var dårlig med bilder Er vel ikke vannpumpehus men termostathus du trenger om jeg ikke husker feil okey, ikke rart han ikke forstod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Trenger altså termostathus fra e28 m5 motoren, radiator som passer, diff lokk til store diff`n til e30. Noen som har slikt liggende er jeg veldig intressert i å kjøpe Setter ellers stor pris på info som kan hjelpe meg å bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 ingen som har disse delene liggende ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Søk på forumet etter tilsvarende prosjekt så kanskje du får tips der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 Da er alle delene som jeg manglet på plass, blir montering av radiator og diff i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå