buskmann Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Sett inn en annonse på finn hvis det haster. Der møtes seriøse kjøpere og selgere. Hold deg for all del unna tekst-TV. Bortkastede penger. Kjenner du noen som ser etter bruktbil på tekst-TV? Ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 haha, tekst-tv! Trodde den tiden var over for leenge siden jeg Ble faktisk litt intr i bilen. Bytte i dyrere bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 haha, tekst-tv! Trodde den tiden var over for leenge siden jeg Ble faktisk litt intr i bilen. Bytte i dyrere bil? Du har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Bump.....Kan også byttes i diesel bil, helst BMW men annet kan være intr. Ikke 318tds da den blir litt for lat..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Har en 525iA 91 modell om det er av interesse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Prøver en siste bump før jeg begynner fikse den og beholder den selv.Pris bytte kan diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg