Gå til innhold

89 E30 320i Touring s. i deler *Noe småtteri igjen*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du vannslangen som går fra vannpumpe til den forgreninga på toppen? den som går mellom vifte og reg.reim. helst intakt :D kjøper den om det ikke forlanges blodpris, og om du har mulighet til å sende?

Den slangen fulgte nok med motoren da den ble solgt ja desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger begge fjærer foran om de er std, samt begge givere til bensinmåler (de som sitter i tanken)

Har du noen av dette?

Lars

Har to originale fjærer som har stått foran på touring ja.

Går ut i fra at det er nr. 5 og 9 på bildet her du er ute etter? Har komplett bensintank, så de står nok på ennå de ja.

mm9zpfpxifyj0s7hgllk.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du solgt bærebroer bak?

Hele bakstillinga fra denne bilen er solgt/lovet bort, men jeg har antageligvis noen andre bærebroer med skiver bak liggende. Trenger du kun bærebroene i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du solgt bærebroer bak?

Hele bakstillinga fra denne bilen er solgt/lovet bort, men jeg har antageligvis noen andre bærebroer med skiver bak liggende. Trenger du kun bærebroene i såfall?

ja, er vell det jeg trenger, skal bytte til skiver bak på min 320i.

er det kun bærebruer du trenger da isåfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et rusthull på bakluka da jeg tok av plastdekslet, så da ser jeg at luka jeg har fra før er like god.

Derfor er bakluka nå til salgs for den som evt. trenger selve glassruta eller andre deler på den.

4adcmymxvdh6ma4w60ck.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er instrumentet bra? og funker som det skal? speedoen altså, eller hele greia der:P med turteller, bensin måler, vanntemp og alt det der?

også lurte på om du hadde lyst til å klippe av blinklys ledningan til framblinken på begge sider, ganske langt inn, og selge de til meg også?

og pris?:) helst litt fort, så send pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er instrumentet bra? og funker som det skal? speedoen altså, eller hele greia der:P med turteller, bensin måler, vanntemp og alt det der?

også lurte på om du hadde lyst til å klippe av blinklys ledningan til framblinken på begge sider, ganske langt inn, og selge de til meg også?

og pris?:) helst litt fort, så send pm.

Instrumentene fra denne bilen er solgt, men har kanskje ett komplett til.

Kontaktene til blinklysene er desverre såpass ødelagte at de ikke er noe å ha desverre.

Har sendt deg PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minker stadig deler nå :)

Blir ikke lenge til jeg ribber bilen helt, så selve karosseriet blir da levert på hugging.

Kan godt kappe ut karosserideler (f.eks. i fronten) før levering dersom noen er interessert i noe rustfritt å sveise inn på sin egen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...