candikid Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 har du vannslangen som går fra vannpumpe til den forgreninga på toppen? den som går mellom vifte og reg.reim. helst intakt kjøper den om det ikke forlanges blodpris, og om du har mulighet til å sende?
635csi Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 har du vannslangen som går fra vannpumpe til den forgreninga på toppen? den som går mellom vifte og reg.reim. helst intakt kjøper den om det ikke forlanges blodpris, og om du har mulighet til å sende? Den slangen fulgte nok med motoren da den ble solgt ja desverre.
LarsMW Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Trenger begge fjærer foran om de er std, samt begge givere til bensinmåler (de som sitter i tanken) Har du noen av dette? Lars
635csi Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Trenger begge fjærer foran om de er std, samt begge givere til bensinmåler (de som sitter i tanken)Har du noen av dette? Lars Har to originale fjærer som har stått foran på touring ja. Går ut i fra at det er nr. 5 og 9 på bildet her du er ute etter? Har komplett bensintank, så de står nok på ennå de ja.
635csi Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 har du solgt bærebroer bak? Hele bakstillinga fra denne bilen er solgt/lovet bort, men jeg har antageligvis noen andre bærebroer med skiver bak liggende. Trenger du kun bærebroene i såfall?
Reset Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 har du solgt bærebroer bak? Hele bakstillinga fra denne bilen er solgt/lovet bort, men jeg har antageligvis noen andre bærebroer med skiver bak liggende. Trenger du kun bærebroene i såfall? ja, er vell det jeg trenger, skal bytte til skiver bak på min 320i. er det kun bærebruer du trenger da isåfall?
635csi Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Trenger vel div. bremserør og håndbrekkwire, men akkurat det lønner det seg å kjøpe nytt uansett. Har bærebroer til deg hvertfall.
635csi Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 Fant et rusthull på bakluka da jeg tok av plastdekslet, så da ser jeg at luka jeg har fra før er like god. Derfor er bakluka nå til salgs for den som evt. trenger selve glassruta eller andre deler på den.
BMW 325 Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Er grøftelysa solgt? Send PM om ikke, er interessert.
MGR Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 er instrumentet bra? og funker som det skal? speedoen altså, eller hele greia der:P med turteller, bensin måler, vanntemp og alt det der? også lurte på om du hadde lyst til å klippe av blinklys ledningan til framblinken på begge sider, ganske langt inn, og selge de til meg også? og pris? helst litt fort, så send pm.
635csi Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 Er grøftelysa solgt?Send PM om ikke, er interessert. Grøftlysa er solgt
635csi Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 er instrumentet bra? og funker som det skal? speedoen altså, eller hele greia der:P med turteller, bensin måler, vanntemp og alt det der?også lurte på om du hadde lyst til å klippe av blinklys ledningan til framblinken på begge sider, ganske langt inn, og selge de til meg også? og pris? helst litt fort, så send pm. Instrumentene fra denne bilen er solgt, men har kanskje ett komplett til. Kontaktene til blinklysene er desverre såpass ødelagte at de ikke er noe å ha desverre. Har sendt deg PM.
635csi Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Minker stadig deler nå Blir ikke lenge til jeg ribber bilen helt, så selve karosseriet blir da levert på hugging. Kan godt kappe ut karosserideler (f.eks. i fronten) før levering dersom noen er interessert i noe rustfritt å sveise inn på sin egen bil.
635csi Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Selve karosseriet kan forresten selges for vrakpant når jeg har tatt av det jeg skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå