Yngvejos Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Ønsker å kjøpe to stikkaksler til e30 med abs krans. Den typen med en liten klump på midten. Gi en lyd hvis du har. Henteavstand er å foretrekke, da dette haster.
ehrnst Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 hjelper det om jeg finner fram noen slike løse? mener jeg har dem
ehrnst Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 de kan jo demonteres de ringene:) forklarte meg ikke tydlig nok. hehe Holder det med bare ringene eller er akslingene kaputt?
Yngvejos Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Hvor mye demontert er det snakk om? Jeg vil helst unngå å måtte styre på med mansjetter og greier. Edit: Det er det ytterste leddet som blir kaputt. Jeg prøvde å banke akslingen inn i navet, og dermed slo jeg et hull som det lekker grease ut av. Trenger egentlig bare en vesntre aksling.
ehrnst Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 ok, jeg banket mine inn og, fikk bare litt bulker så her har du dratt til skjønner jeg. hehe Er bare de abs-ringene jeg har, men man får jo kjøpt bare knutene mener jeg.
Fliid Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Jeg har aksling liggende, uten abs krans. Du kan kjøpe min aksling og krans fra ehrnst, da har du en komplett aksling. Mener og huske at dette går fint ann å gjøre. Men så er ikke min hukommelse noe man kan bruke som leksikon vær dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå