Superbeetle Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Hei Vurderer å selge m3 cab felgene mine.. Felgene er orginale og smidde. De er da veldig sterke og lette.. 7.5 og 8.5*17 et41 Felgene selges uten dekk.. Ønsker bud... Jeg må ikke selge dem, så blir ikke solgt til en hver pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Edit:Kan garantere for at disse er nokså strøkne, bortimot "som nye" og veldig pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 *Kremt*Hva avtalte vi i går? tsssk...kan jo lufte det litt.. Men ska jo helst være riktig pris og ikke for langt unna.. Kan jo også være at 10*17 ikke er så kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Prisantydning? Gjerne på pm Kan komme å hente dem i helga om vi blir enige. Hvorfor uten dekk egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Prisantydning? Gjerne på pm Kan komme å hente dem i helga om vi blir enige. Hvorfor uten dekk egentlig? Pm sendt til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Edit:Kan garantere for at disse er nokså strøkne, bortimot "som nye" og veldig pene Det min bror sier her er at alle eventuelle klager på faktisk stand på felgene rettes til han og ikke til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Å garantere blir vel kanskje litt voldsomt Men fine er de iallefall, og jeg står ved den tidligere beskrivelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Prisantydning? Gjerne på pm Kan komme å hente dem i helga om vi blir enige. Hvorfor uten dekk egentlig? Pm sendt til deg Og pm besvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 8000 inkl frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Og svar rimelig kjapt? Drar og henter andre felger i helga hvis ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Og svar rimelig kjapt?Drar og henter andre felger i helga hvis ikke... Ny pm til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 Kan vel også nevne at disse er polert slik som M3 GT felgene, bare at de ikke har motorsport inngravering. De andre motorsportfelgene er grålakkerte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Nå er jeg ikke så kjent med disse, men er smidde org,UTEN gravering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Nå er jeg ikke så kjent med disse, men er smidde org,UTEN gravering? Ja, levert til m3 cab... Har snakket med Tommy her tidligere, og stoler på han når det gjelder slike felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå