Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser noen bil annonser der prisen er annet enn hva selger forlanger i utgangspunktet noe annet enn salgstråden hovedtekst. Sjønner dette er for lokke til seg oppmerksomhet men er dette egentlig greit?

Blir litt irritert noen ganger jeg når det blir mange selv om noen kan sikkert lukkes vekk da det blir for utrolig. Men hvor seriøse disse selgerene egentlig?

her sjønte jeg f,eks noe var galt da men: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 808&WT.svl

Kansje greit være like seriøs og teste slike biler da, he he :-)

Skrevet

Dette er kun for å spare penger i annonseringen..!! Hvem vil handle bil hos noen som ikke gidder å spandere 200,- på en annonse til bilen... Da kan man jo tenke seg hvordan vedlikeholdet på bilen har vært.!! Idioter.

Skrevet
Da kan man jo tenke seg hvordan vedlikeholdet på bilen har vært.!!

Det er mine tanker også.. Har de ikke råd til ett par hundrelapper, så lurer jeg på hvordan de har råd til f.eks en storservice..

Skrevet

når jeg ser etter bil i 170.000 klassen så luker jeg vekk biler som er lavere en X antall kroner. Den idioten hadde ikke fått opp bilen på mine søk :)

Skrevet

Sendte inn klage på den annonsen rett etter at den ble annonsert 8)

Fant en til i etterkant, men når jeg så at denne ikke ble endret gadd jeg ikke klage på den andre jeg fant. Men nå ja, ser det har blitt en endring, så kanskje det faktisk hjelper :D

Skrevet
Sendte inn klage på den annonsen rett etter at den ble annonsert 8)

Fant en til i etterkant, men når jeg så at denne ikke ble endret gadd jeg ikke klage på den andre jeg fant. Men nå ja, ser det har blitt en endring, så kanskje det faktisk hjelper :D

hmm kansje vi burde kjøre et felles rush og få ryddet opp i litt små plukk som små irrittasjoner i salg annonser. Tøft gjort Stephan.s. Var i utgangs punktet bare et eks jeg hadde men bare ble litt irrittert over feil info jeg bla.imellom igår.

Lurer på hvordan dette hadde stilt seg rettslig f,eks i Usa jeg med uttalige saksøkeringer der er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...