Reset Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 heisann, skal til Sverige på tur nedover til rudskogen i neste helg kjøpe litt pils og tobakk tenkte jeg ;P men er vist påbudt med ett sånn N-skilt, eller Norge skilt/klistermerke! hvor fås dette kjøpt? vil HELST kjøpe magnet, så slipper jeg og kuke med å få av dritten når jeg er inne på Norske veger igjenn Noen som vet hvor det er og oppdrive? har sett litt på biltema.no, men fant ikke så mye rart der gitt...
-Anders- Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 trenger vel ikke det for å ta deg en tur til svinesund vel??!! hadde ikke jeg giddi å stressa med hvertfall.
Reset Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 giddi og giddi:p er vell alt eller loven osv. gidder ikke og havne i krangel med fremmed folkene fra over grensa:P
Deep Dish Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Uansett, du finner det på de fleste bensinstasjoner....
R Andersen Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Du får aldri noen bot får å kjøre uten en N i Sverige eller Danmark. Har kjørt der i ca 15 år uten, og aldri vært i nærheten av å blitt stoppet pga det. Skal du lenger nedover i Europa, så er det lurt å montere en N.
lagrinn Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 jeg mente denne N`en kun var påbudt viss du var utenfor skandinavia jeg, jeg blei nå stoppet i angelholm helt nede i skåne uten N, dem spurte bare hva jeg gjorde der, så skrøyt dem av bilen og viste meg veien dit jeg skulle. Kommer veldig langt med en positiv holdning også
Stephan.s Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Stemmer at det er påbudt utenfor skandinavia ja, men ikke innenfor. Så skal du kun til sverige så kan du spare deg for de få kronene det koster
wabby Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Kjørt til Tyskland og Tsjekkia uten N, til og med bitt stoppa i Praha. Ingen bot... pga N'en. Fikk en annen bot pga kjørte feil, men der er det ufattelige sleipe Men for den 50lappen jeg fikk i bot så fikk jeg i allefall gode veibeskrivelser videre. hehe
Deep Dish Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Her er reglene for bruk av N'en... http://www.an.no/nyheter/article3678439.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå