Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

står noe om det i lokalavisa vår også, skal visst bli på rv 7 og rv52, tryggtrafikk var kjempe posilive til det, mente det skjedde mange kolisjoner ved fotoboksene pga at førstemann bremset og neste ikke gjorde det?

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

de starta med gjennomsnits måling mellom lillehammer og øyer(hafjell)..

men de måtte slutte med det, for systemet funket ikke, og slettet ikke bildene til de som kjørte fartsgrensa, så vart fult med bilder.. og stoppet:P så de måtte slettes manuelt, noe som var litt tidskrevende..

Skrevet
trafikken kommer ALDRI til å flyte! Fort gjort å glemme seg litt å ligge i 5-10km over, så nærmer man seg boksen og må kjøre i 50 en stund for å være på den sikre siden.

Dette er så fantastisk tankeløst og lite gjennomtenkt!! Det er rett og slett helt utrolig.

Irriterer meg noe jævli! Selv om det er 80 så må enkelte ned i 70 på speedometer, som tilsvarer 65 km/t :roll:

Skrevet

Bare å se nå det, som de har satt ned til 70.. Kjørte på E18 ista, fra Porsgrunn til Nylende.. Altså andre siden av Bamble . Var endel trafikk i dag, og det stoppet jo helt opp noen plasser, folk bremset som gærninger før fotobokser, og noen ganger gikk ikke trafikken i mer enn 50 på E18!!! Helt sykt dette.. Og nå er det snakk om BOMSTASJON ? Jeg gir opp!

Skrevet
Bare å se nå det, som de har satt ned til 70.. Kjørte på E18 ista, fra Porsgrunn til Nylende.. Altså andre siden av Bamble . Var endel trafikk i dag, og det stoppet jo helt opp noen plasser, folk bremset som gærninger før fotobokser, og noen ganger gikk ikke trafikken i mer enn 50 på E18!!! Helt sykt dette.. Og nå er det snakk om BOMSTASJON ? Jeg gir opp!

Du kan trøste deg med at du ikke kjørte for fort..! Regner med at det er mange som blir provosert av den lave hastigheten. vet at jeg bruker å bli det når folk står på bremsene foran en boks. og jeg ser at jeg holder akkuar fartsgrensa på speedometeret. å da har jeg enda sikkerhetsmargin igjen :roll:

Skrevet

Hva er det de tenker med egentlig?

Først babler de om rushtidsavgift for å minske køer og forurensning.

Så setter de ned fartsgrensene for å øke kømengden og forurensningen?! :grr:

Skrevet
Flott regjering som er stemt frem. Det må jeg si. Blir ikke glupere å glupere

Og verre blir det. For nordmenn blir grønnere og grønnere i sin tankegang. Til slutt sitter vi alle på en stubbe uti villmarka med sauene og kyrene våre, akkurat som på 1700 tallet! Vent å se.

De rike har helikopterflyplass hjemme hos seg og besøker venner å bekjente slik, fordi det ikke finnes veier. Og de veier som finnes eies av private.

Dessverre finnes det mange mindre glupe nordmenn (no offence) som stemmer fram disse vandrende katastrofefolkene med jevne mellomrom. Kanskje vi skulle dele Norge i to stater/land?

Skrevet

Det er vel bare et par forbikjøringer forbi noen tyske bobiler så må man plutselig ligge i 70 lenge for å få ned snittet...... SINNSYKT!

Skrevet
Bomstasjon? kor da?

Det er jeg ikke sikker på, sa ikke noe om hvor. Bare at det kanskje måtte komme, for veien ble vist så dyr. Men det er vel for å få inn penger til fotoboksene sine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...