Gå til innhold

Konkurranse! Design ny logo til St-Import.no

Anbefalte innlegg

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg tenkte veldig enkelt :lol: Hadde mange ideer, med en vei, og noe greier, men hadde ikke evner til å få det til :? Så tenkte jeg at det like gjerne kunne være en litt enkel logo, som er tydelig, direkte og ser "seriøs" ut :roll:

Er nok ikke en aktuell vinner, men anyways.. :lol:

w4hjn8smav9ylmhnr3m7.jpg

Skrevet

Siden det er morsomt å leke i PS kommer jeg med ett forslag til "banner". Kaller det "banner" da det er håpløst å bruke som logo. Skal være litt mer fokusert neste gang:P

stimport2.jpg

Skrevet

hmmm.....disse går jo ikke an å bruke til noe annet et på neddsidene? skal det være slik eller skal du ha noe til å bruke på alt?

Skrevet

Lurte på det samme.. Det er kanskje interresant med en logo som kan printes ut til bruk på klær, stickers til bil, etc?

Evnt en banner som kombinerer det?

Skrevet

Hehe.. dette er jo vanvittig bra. Artig at dere engasjerer dere her. Det er vel mer en logo som kan brukes på bil, som stickers etc etc.. men skal også være som hovedbanner på websiden.

Det kan jo være litt forskjell på den som er på websiden og eventuelle stickers å slikt - men bør være i "samme gata" slik at folk drar kjensel på det.

Den må også ha minst 300dpi oppløsning! Er vel det som er anbefalt om det skal blåses opp?

Mange gode forslag her, bare å komme med flere:):)

Skrevet

det er vector-grafikk som gjelder i dette formålet. hvertfall når vi snakker mange forskjellige størrelser

53ye9rer1bbscmf99aw3.gif

Skrevet

DSC_0586.jpg

heh, blir iallefall lagt merke til, fargen på skrifta passer også personligheten til daglig leder :)

Skrevet
det er vector-grafikk som gjelder i dette formålet. hvertfall når vi snakker mange forskjellige størrelser

53ye9rer1bbscmf99aw3.gif

Foreløpig en klar leder etter min mening.

Eneste kunne kanskje vært å fått "import" litt tydeligere fram, da det sikkert skal reklameres for en webside. Vil vell gjerne at folk skal kunne se hva som står lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...