Sevenord Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Syling og tuning, thas the shitt Min stemme går til Hofstad uansett.
MPowered Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Mange gode forslag, men ikke som direkte appelerer til bil, eller de biltypene det er snakk om. Ser for meg det er mer ønskelig kansje...?
Springsteen Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Jeg tenkte veldig enkelt Hadde mange ideer, med en vei, og noe greier, men hadde ikke evner til å få det til Så tenkte jeg at det like gjerne kunne være en litt enkel logo, som er tydelig, direkte og ser "seriøs" ut Er nok ikke en aktuell vinner, men anyways..
Sevenord Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Siden det er morsomt å leke i PS kommer jeg med ett forslag til "banner". Kaller det "banner" da det er håpløst å bruke som logo. Skal være litt mer fokusert neste gang:P
ehrnst Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 hmmm.....disse går jo ikke an å bruke til noe annet et på neddsidene? skal det være slik eller skal du ha noe til å bruke på alt?
Sevenord Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Lurte på det samme.. Det er kanskje interresant med en logo som kan printes ut til bruk på klær, stickers til bil, etc? Evnt en banner som kombinerer det?
Sir Hofstad Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Syling og tuning, thas the shitt Min stemme går til Hofstad uansett. He-he, brukte 1,30 min så gikk litt fort
Sir Hofstad Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Syling og tuning, thas the shitt Min stemme går til Hofstad uansett. He-he, brukte 1,30 min så gikk litt fort Og tror det er ment som logo på stickers ja bla...
Gjest Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Hehe.. dette er jo vanvittig bra. Artig at dere engasjerer dere her. Det er vel mer en logo som kan brukes på bil, som stickers etc etc.. men skal også være som hovedbanner på websiden. Det kan jo være litt forskjell på den som er på websiden og eventuelle stickers å slikt - men bør være i "samme gata" slik at folk drar kjensel på det. Den må også ha minst 300dpi oppløsning! Er vel det som er anbefalt om det skal blåses opp? Mange gode forslag her, bare å komme med flere:)
ehrnst Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 det er vector-grafikk som gjelder i dette formålet. hvertfall når vi snakker mange forskjellige størrelser
Eksos Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 heh, blir iallefall lagt merke til, fargen på skrifta passer også personligheten til daglig leder
rafa Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 det er vector-grafikk som gjelder i dette formålet. hvertfall når vi snakker mange forskjellige størrelser Foreløpig en klar leder etter min mening. Eneste kunne kanskje vært å fått "import" litt tydeligere fram, da det sikkert skal reklameres for en webside. Vil vell gjerne at folk skal kunne se hva som står lett.
///FredriK.S Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Deep Dish har den beste logoen så langt, syntes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå